Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-22, 14:40
  #1
Medlem
Kh4ns avatar
Jag blev lite förvånad i förrgår när jag började ringa runt till kompisar och kolla vad som skulle hända, var man skulle vara osv och insåg att kompisgänget hade delats upp i 2 grupper för midsommaren som skulle fira på olika håll, och jag ingick "förstås" inte i någondera gängets planer.

Pga jobb har jag varit lite avsides i världen men det är inte många månader sedan nästan hela gänget träffades och enligt mig hade vi skitkul.
De få gångerna jag firat någon högtid ensam har det varit fast av mig själv och att jag helt enkelt inte orkat fira utan bara velat ta det lugnt, men nu såg jag verkligen fram emot midsommaren och firandet med kompisar, särskilt då jag har ett krashat förhållande bakom mig.

Nå känns bittert som fan och jag är förvånad och förstår ärligt talat inte alls hur detta skedde, men jag talade för några timmar sedan med en släkting och kommer att hyra hans stuga över midsommaren. Fiskar lite och filosoferar lite över det ena och det andra i livet. Hoppas iaf vädret är fint.

Just nu känns det egentligen bra att fira den ensam.
Citera
2011-06-22, 14:44
  #2
Medlem
Är du helt portad från båda gäng? Nån måste väl ha plats för dig?

Jag personligen hade tagit lugn och ro i ensamheten i släktingens stuga.
Citera
2011-06-22, 14:44
  #3
Medlem
Själv ska jag jobba på midsommar

OB FTW!!!!!!!!
Citera
2011-06-22, 14:44
  #4
Avstängd
Nordboos avatar
Det lät mysigt :O får man hänga på?
Citera
2011-06-22, 14:46
  #5
Medlem
Internetanonyms avatar
Good for you! Köp nått paket cigg, några mellanöl, fixa lite najs musik, skaffa chips elle annat lämpligt snacks och hyr några härliga filmer så kommer de bli en härlig midsommar iallafall!
Citera
2011-06-22, 14:52
  #6
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Är du helt portad från båda gäng? Nån måste väl ha plats för dig?

Jag personligen hade tagit lugn och ro i ensamheten i släktingens stuga.

Jag har ingen jävla aning om vad som hände. Ett par samtal till kompisarna slutade riktigt jävligt pinsamt och ingen gjorde en ansats att bjuda in mig. Jag orkar nu inte heller tränga mig på om det nu verkar vara så att jag är utfryst av någon anledning (har bara inte någon jävla ide om varför).

Citat:
Ursprungligen postat av Nordboo
Det lät mysigt :O får man hänga på?

Jag övervägde nästan att spontant dra med folk som jag inte alls känner men jag tror trots allt att jag låter bli.
Citera
2011-06-22, 14:55
  #7
Medlem
mhns avatar
Du kanske gör en höna av en fjäder? Iofs lite konstigt att de inte bjöd in dig till deras firande, men de kanske trodde att du skulle göra något annat? Ibland får man bjuda in sig själv. Frågade du om det var lugnt om du hakade på?
Citera
2011-06-22, 14:59
  #8
Medlem
RazorTongues avatar
Äh..midsommar är amatörernas afton. Så jävla hypat.
Citera
2011-06-22, 15:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag blev lite förvånad i förrgår när jag började ringa runt till kompisar och kolla vad som skulle hända, var man skulle vara osv och insåg att kompisgänget hade delats upp i 2 grupper för midsommaren som skulle fira på olika håll, och jag ingick "förstås" inte i någondera gängets planer.

Pga jobb har jag varit lite avsides i världen men det är inte många månader sedan nästan hela gänget träffades och enligt mig hade vi skitkul.
De få gångerna jag firat någon högtid ensam har det varit fast av mig själv och att jag helt enkelt inte orkat fira utan bara velat ta det lugnt, men nu såg jag verkligen fram emot midsommaren och firandet med kompisar, särskilt då jag har ett krashat förhållande bakom mig.

Nå känns bittert som fan och jag är förvånad och förstår ärligt talat inte alls hur detta skedde, men jag talade för några timmar sedan med en släkting och kommer att hyra hans stuga över midsommaren. Fiskar lite och filosoferar lite över det ena och det andra i livet. Hoppas iaf vädret är fint.

Just nu känns det egentligen bra att fira den ensam.

Vart bor du? Om du bor i närheten av mig får du gärna komma på en liten fest vi har på ca. 10 pers.
Skulle även kunna bjuda på en liten joint om du är trevlig.
Fördel om du är i ålder mellan 23-38 för att inte bli missanpassad.
Alla tar med eget kött att grilla, potatissallad finnes.
Citera
2011-06-22, 15:00
  #10
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Äh..midsommar är amatörernas afton. Så jävla hypat.
Om du inte har något annat alternativ än att sitta ensam hemma varenda högtid så blir det inte speciellt hypat.

OnT: Kolla den här tråden: https://www.flashback.org/t1579714
Citera
2011-06-22, 15:01
  #11
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Jag personligen hade tagit lugn och ro i ensamheten i släktingens stuga.

Samma här. Låter bra mycket härligare än en fylla på någon äcklig camping där folk spyr och pissar där dom behagar
Citera
2011-06-22, 15:02
  #12
Medlem
Vill bara tillägga att jag menade mitt inlägg ovan seriöst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback