Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-03, 20:02
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Okej. Dock verkade Ramz väldigt seriös när han sa det, till den graden att det är svårt att veta om han hånar LGBT-logik eller bara är ärlig med att han är en böghora.
Han måste ju ha skämtat men han framförde verkligen det där på samma sätt som seriösa genus-fanatiker och det var inte direkt dräpande eller roligt på något sätt. Blev mest förvirrande och svårt att förstå vad han ville ha sagt.
Citera
2016-10-01, 08:41
  #194
Medlem
Någon som vet vad som hänt honom?

I senaste inlägget i hand videoblogg så talar han om att han har förlorat allt. Inget hus, inget jobb och att han numera bor på lite olika ställen i Budapest.

Jag hade uppfattningen om att han nyss bodde i ett hus i USA och hade ett jobb och även en familj, så om jag inte fått allt helt fel så har något större hänt.

Inlägget jag syftar på: https://www.youtube.com/watch?v=nrrBgPP5ApE
Citera
2016-10-04, 19:35
  #195
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenbuske
Någon som vet vad som hänt honom?

I senaste inlägget i hand videoblogg så talar han om att han har förlorat allt. Inget hus, inget jobb och att han numera bor på lite olika ställen i Budapest.

Jag hade uppfattningen om att han nyss bodde i ett hus i USA och hade ett jobb och även en familj, så om jag inte fått allt helt fel så har något större hänt.

Inlägget jag syftar på: https://www.youtube.com/watch?v=nrrBgPP5ApE
Lite märkligt. För ett tag sedan anordnade han "alt Right"-möten i Kansas. Nyligen hängde en tidning ut ett par av deltagarna och försöker förstöra deras liv:

http://www.khi.org/news/article/whit...ansas-politics


Det är något skumt med Ramsey. Ibland är han briljant, men jag har skrivit om det tidigare i tråden: Det är nånting hos honom som gör mig misstänksam...
Citera
2016-10-04, 22:22
  #196
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Lite märkligt. För ett tag sedan anordnade han "alt Right"-möten i Kansas. Nyligen hängde en tidning ut ett par av deltagarna och försöker förstöra deras liv:

http://www.khi.org/news/article/whit...ansas-politics


Det är något skumt med Ramsey. Ibland är han briljant, men jag har skrivit om det tidigare i tråden: Det är nånting hos honom som gör mig misstänksam...

Med tanke på att han attackerar åt "höger" dvs attackerar godhjärtade nationalister som bara vill ändra på saker och ting får mig att fullständigt tappa respekt för honom och inte ta något av vad han säger på allvar.

Ännu en bekräftelsehora som är ute efter en publik.
Citera
2016-10-04, 22:49
  #197
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenbuske
Någon som vet vad som hänt honom

I senaste inlägget i hand videoblogg så talar han om att han har förlorat allt. Inget hus, inget jobb och att han numera bor på lite olika ställen i Budapest.

Jag hade uppfattningen om att han nyss bodde i ett hus i USA och hade ett jobb och även en familj, så om jag inte fått allt helt fel så har något större hänt.

Inlägget jag syftar på: https://www.youtube.com/watch?v=nrrBgPP5ApE

HAHAHA. Jodu, ChaimzSaul, du har nog säkert - helt plötsligt - börjat bli förföljd och "utslängd" från USA för dina åsikter.

Vad är det för åsikter som AmRen-fjanten har blivit "förföljd" för nu? Den senaste tiden har han mest bara babblat om mainstream-ämnen som Trump och Islam.
Citera
2016-10-05, 00:36
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenbuske
Någon som vet vad som hänt honom?

I senaste inlägget i hand videoblogg så talar han om att han har förlorat allt. Inget hus, inget jobb och att han numera bor på lite olika ställen i Budapest.

Jag hade uppfattningen om att han nyss bodde i ett hus i USA och hade ett jobb och även en familj, så om jag inte fått allt helt fel så har något större hänt.

Inlägget jag syftar på: https://www.youtube.com/watch?v=nrrBgPP5ApE

Jag kan inte se att något har hänt. Vad jag kan tänka mig är att liberaler varit på hans barn och grymtat.

Han säger faktiskt inte att han har "förlorat allt". Något som åtminstone för mig har varit uppenbart om honom är att han är relativt ekonomiskt oberoende. Vad gäller hans barn så är de vuxna.

Han har sålt huset och drar runt.

Hur kommer det sig att du tänker som du gör?
Citera
2016-10-05, 00:38
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Med tanke på att han attackerar åt "höger" dvs attackerar godhjärtade nationalister som bara vill ändra på saker och ting får mig att fullständigt tappa respekt för honom och inte ta något av vad han säger på allvar.

Ännu en bekräftelsehora som är ute efter en publik.

Det här är ett problem som "nationalister" har. Oavsett hur idiotiska vissa åsikter eller specifika uttalanden än är så accepteras ingen som helst kritik. Alla ska få beröm hela tiden. Annars... "attackerar åt höger".
Citera
2016-10-05, 00:41
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har inte sett den än men alla säger att den är bra, så det är den förmodligen. Jag tycker dock att det är tydligt att det är antingen dårar eller nån sorts medvetna sabotörer på Renegade. Åtminstone Kyle och Sinead. Det betyder ju inte att allt de någonsin sagt och gjort är dåligt.

Bl.a. Renegade-folket...

Fantastiskt bra är Red Ice och Palmgren. Väldigt kul att det går bra för dem.

weev är autistisk. Men han är så smart och har så mycket "agency" att han kommer undan med det. Alla barnrumpor blir så imponerade. Och därför så får inget som ens kan tolkas som negativt om weev sägas.
Citera
2016-10-05, 01:24
  #201
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det här är ett problem som "nationalister" har. Oavsett hur idiotiska vissa åsikter eller specifika uttalanden än är så accepteras ingen som helst kritik. Alla ska få beröm hela tiden. Annars... "attackerar åt höger".

Nej, problemet har väldigt länge varit det exakt motsatta. Kan med fördel jämföras med vänsterns sekterism och uppsplittring. Men till skillnad från hos vänstern så har det ej funnits en radikal, till synes (nästan) mainstreamhöger som ej attackerat åt höger och därmed konstant flyttat fram sina positioner inom i princip alla institutioner och därmed samhället i stort. Få från vänstern "problematiserar" exempelvis böglobbyn som i sin tur inte tar avstånd från den egna rörelsens pedofiler. På samma sätt attackerar inte vänstern de olika rasseparatistiska grupper och idéer som frodas bland dem trots att rasseparatism bryter tvärt mot vänsterns egna ideologi. Den enda gången en vänsterrepresentant attackeras av gruppen i stort är när den tar ställning för den vita mannen, dvs fienden.

Så vänligen uttala dig inte om ämnen du inte begriper dig på. Du brukar göra det, och det börjar bli väldigt tröttsamt.
Citera
2016-10-05, 01:31
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Nej, problemet har väldigt länge varit det exakt motsatta. Kan med fördel jämföras med vänsterns sekterism och uppsplittring. Men till skillnad från hos vänstern så har det ej funnits en radikal, till synes (nästan) mainstreamhöger som ej attackerat åt höger och därmed konstant flyttat fram sina positioner inom i princip alla institutioner och därmed samhället i stort. Få från vänstern "problematiserar" exempelvis böglobbyn som i sin tur inte tar avstånd från den egna rörelsens pedofiler. På samma sätt attackerar inte vänstern de olika rasseparatistiska grupper och idéer som frodas bland dem trots att rasseparatism bryter tvärt mot vänsterns egna ideologi. Den enda gången en vänsterrepresentant attackeras av gruppen i stort är när den tar ställning för den vita mannen, dvs fienden.

Så vänligen uttala dig inte om ämnen du inte begriper dig på. Du brukar göra det, och det börjar bli väldigt tröttsamt.

Ah, just det. Jag har haft fel i Trump-tråden sedan förra sommaren.

Vad jag menar är att RamzPaul judeförklaras direkt. Omedelbart. Detta för att han eventuellt inte håller med om en viss metod eller sätt att se på en vis fråga. Eller en viss person. Omedelbart blir han jude.

Det är det tänket jag syftar på. Titta bara på innehållet i den här tråden.
Citera
2016-10-05, 12:44
  #203
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det här är ett problem som "nationalister" har. Oavsett hur idiotiska vissa åsikter eller specifika uttalanden än är så accepteras ingen som helst kritik. Alla ska få beröm hela tiden. Annars... "attackerar åt höger".

Äh, flabben jude.

Han attackerar nationalister samtidigt som han försöker framhäva sin egen syn på saker och ting. Går inte att lita på, inte i tider som dessa när söndra&härska metoder är något fienden har för sig.
Citera
2016-10-05, 12:49
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Äh, flabben jude.

Han attackerar nationalister samtidigt som han försöker framhäva sin egen syn på saker och ting. Går inte att lita på, inte i tider som dessa när söndra&härska metoder är något fienden har för sig.

Klassiker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback