Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-03, 21:31
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Tänk om någon av er mot förmodan kommer upp sig lite här i världen. Hur jävla kul är det att glida in på ett styrelsemöte med ett par decimeter hängande öronsnibbar..?

Tror ni att det ger ett förtroendefullt intryck!?

.

Utan att säga att varken du eller jag har rätt eller fel så finns det några saker att fundera igenom tycker jag.

1. Finns det andra anledningar till att jag inte kommer vandra in på styrelsemötet, typ att det är en kontext som inte alls intresserar mig, och att om hängiga öron är vad som skulle stoppa det hela, vad tusan är det för kalle anka organisation jag hamnat i?
2. Stora möjligheter finns att de som sitter där inte ens tycker att det är speciellt konstigt eftersom de sett det på folk sen barnsben och det är inget mer med det, kanske får de hängiga öronen sällskap av andra hängiga öron (och då inte den varianten vi ser i styrelserummen idag, kvinnor som haft samma tunga örhängen i 25år så hålen sitter en halv deci längre ner än när hon tog dem.).
3. Det kanske sticker i ögonen på några, det är helt klart, men det värmer o andra sidan i hjärtat att veta att de enda de kan klandra mig för är hur jag ser ut, och gör du det har du satt ribban så vansinnigt lågt att jag får fundera på vem det är som egentligen ger ett tillräckligt förtroendefullt intryck och bör lämna lokalen.

Men det är mkt möjligt att många kommer få problem i framtiden också, kanske inkluderar det mig, det enda jag vet är att man rätt sällan kan förutsäga vart livet leder en, fasen, det kanske till och mer blir till en fördel att se ut som ett ufo sett över 30års tid eller så.

Jag drivs av grundtanken att man kan komma väldigt mycket längre med respekt och ödmjukhet inför alla man möter än genom att sortera och värdera folk efter rätt godtyckliga attribut, även om man personligen inte gillar dem eller begriper vad det ska vara bra för

Edit: Jag tror förövrigt att vi har rätt olika syn på vad att komma upp sig innebär, och var och när det skulle vara speciellt statusfyllt, och det är nog tur, blir mer gjort på det viset än om vi harvat efter samma guldkruka allihopa gissar jag.
__________________
Senast redigerad av Prax^ 2014-08-03 kl. 21:34.
Citera
2016-04-09, 15:08
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Ser jag nån med töjning så e min första tanke " En typisk vegan ", på brudar e det sjukt nasty
.


så jag är vegan jag är kille men ändå intesant utveckla

vidare jag gjorde min töjing med demal punch 14mm
Citera
2016-06-10, 12:59
  #147
Medlem
HighwayDelights avatar
Töjningar är skitfult, speciellt när örsnibben hänger som en slapp bit skinn för att smycket tagits ut...
Citera
2016-09-17, 17:12
  #148
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliprepper
Jag har töjda öron, är inte white trash för det heller. WT är ett diffust begrepp här på flashback

Ett WT som säger att han inte är WT är oftast ett riktigt WT.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback