Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-25, 15:27
  #1
Medlem
Har precis kurat 10susta 10deca.. Och undrar om det är svårare att bygga muskler i försättningen.. Många säger så eller är det bara bluff?
Citera
2004-10-25, 15:33
  #2
Medlem
hur gammal e du??

normalt sett så upplever man ju en nedgång efter ett bruk... men det kommer till baka bara dina hormoner börjar komma iordning igen.
svårt att bygga rent blir det ju, men bara psykiskt.
fast allt detta beror ju på din ålder / tränings bakgrund mm.
Citera
2004-10-25, 18:25
  #3
Medlem
Alladins avatar
Kör du nolva eller Clomid nu efteråt?
Citera
2004-10-25, 18:58
  #4
Medlem
Det lär ta ganska lång tid innan du kan börja bygga igen eftersom ditt hormon system måste återhämta sig. Räkna med ett antal månader iaf.

Det värsta ligger i psyket. Du kommer att känna dig liten, ynklig, omotiverad och svag. Och att med det i huvudet fortsätta att försöka köra lika hårt som under kur är inte lätt...

Men det är oftast här det avgörs om du kommer komma ngn stans med ditt byggande el. inte. Måste härda ut. De som inte härdar ut kör en ny kur direkt el. lägger av.
Citera
2004-10-25, 19:23
  #5
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baboo
Har precis kurat 10susta 10deca.. Och undrar om det är svårare att bygga muskler i försättningen.. Många säger så eller är det bara bluff?
vad kör du för pct??
Citera
2004-10-25, 19:27
  #6
Medlem
jag har varit off i ca 2 ½ månad och börjar få resultat igen.. fram till för en vecka sen har det bara gått neråt i stort sett. Men nu börjar det röra på sig igen..
Citera
2004-10-28, 15:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
hur gammal e du??

normalt sett så upplever man ju en nedgång efter ett bruk... men det kommer till baka bara dina hormoner börjar komma iordning igen.
svårt att bygga rent blir det ju, men bara psykiskt.
fast allt detta beror ju på din ålder / tränings bakgrund mm.
ok är 20basst och inne på mitt andra grova tränings år. innan har det bara vatt för nöjjets skull
Citera
2004-10-28, 15:52
  #8
Medlem
MekOs avatar
Det är alltså så att det "bara" ligger i psyket, det blir alltså inte svårare att bygga muskler kanske tack vara att proteinsyntesen hae förändrats på nått sett?
Citera
2004-10-28, 17:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MekO
Det är alltså så att det "bara" ligger i psyket, det blir alltså inte svårare att bygga muskler kanske tack vara att proteinsyntesen hae förändrats på nått sett?

Tänk såhär, ju mer muskler du lägger på dig desto svårare blir det.
Med kanske 5 kg nya muskler från en kur, kass motivation efter kuren plus svajande hormon nivåer så kan du tänka dig att det kan ta ett BRA TAG innan du kan bygga rent igen.
Citera
2004-10-28, 17:38
  #10
Medlem
MekOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Tänk såhär, ju mer muskler du lägger på dig desto svårare blir det.
Med kanske 5 kg nya muskler från en kur, kass motivation efter kuren plus svajande hormon nivåer så kan du tänka dig att det kan ta ett BRA TAG innan du kan bygga rent igen.

Ok, för att det är någ många (ink. mig själv) som resonerar så att man skulle kunna ta en lätt kur för att få en stjuts o sen fortsätta rent sen. Men jag förstår vad du menar, men det e väll så att man inte förstår till 100% föränns man har vatt på det själv.
Citera
2004-10-28, 17:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MekO
Det är alltså så att det "bara" ligger i psyket, det blir alltså inte svårare att bygga muskler kanske tack vara att proteinsyntesen hae förändrats på nått sett?


det blir väl bara svårare att bygga fram tills din nivåer är hyffsat stabila igen?? Så upplever jag det.. Sen börjar det genast rulla igen. men jag lägger på mig muskler lätt ios .
sen har det ju en psykisk effekt med att man tycker inte att det händer något även fast det kanske gör det men inte i samma takt som när man e 'på'
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback