Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-01, 11:51
  #13
Medlem
NoName1965s avatar
Hej MgeaNiklas.
Nudlarna finns att köpa på www.thailaan.se
Många år sen ditt inlägg men ville ändå svara. Har du hittat dem någon annanstans kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av MgeaNiklas
Hej!

Jag älskar dessa nudlar, Shin Ramen från Nong Shim. Det är Sydkoreanska nudlar som är grymt starka och finns både som vanliga paket man gör i kastrull och i "cup" form. De är ruskigt goda och ni som provat vet nog hur pass starka de är. Problemet jag har är att de finns bara tillgängliga för mig i 1 butik i Stockholm (Korean Food på Luntmakargatan) och det blir problematiskt i och med att man måste åka in dit för att köpa nudlar. Jag har letat över hela jävla nätet efter en site som säljer med internationell shipping, och de enda jag hittar är ebay och amazon. Men av någon anledning skeppar de inte till Sverige.

TILL FRÅGAN: Har någon av er samma lust efter nudlar som jag och lyckats köpa över nätet? Isåfall vart?? Tacksam för svar!!!

MVH Niklas

PS. Det är dessa nudlar jag pratar om: http://www.google.se/search?q=shin+r...w=1680&bih=893 ds.
Citera
2018-03-09, 23:17
  #14
Medlem
Bumpar tråden.

Någon som vet vart jag kan köpa Shin ramen i Malmö med omnejd, eller ONLINE??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback