Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-27, 02:16
  #25
Medlem
Hon kom hit som 3-4 åring med familj så jag tror inte det var för att gifta sig. För övrigt väldigt trevlig i verkligheten.
Citera
2019-04-17, 18:01
  #26
Medlem
Hon är inte oskyldig, pool och trädgårds kvinnan har inte spelat svarte Petter med henne. Hennes man är väl Cuckold. Nog sagt om det
Citera
2019-11-10, 03:56
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkaren666
Hon är inte oskyldig, pool och trädgårds kvinnan har inte spelat svarte Petter med henne. Hennes man är väl Cuckold. Nog sagt om det

Hennes familj är bra! Båda föräldrar är utbilade de pluggade på högskola i sthlm Känner henne då vi båda pluggade juristlinjen,
Citera
2019-11-21, 22:24
  #28
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Usel nyhetsuppläsare, tittar mer på sina skärmar än i kameran och ska alltid "vitsa" till det vid överlämningen till sporten o vädret, väldigt nedvärderande. Ser obekväm ut när hon till sin stora lycka får vicka som programledare.
Ge henne en egen talkshow vid lunchtid så slipper man se henne.
Citera
2019-11-23, 05:33
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drphilllllllllllll
Ser obekväm ut när hon till sin stora lycka får vicka som programledare
Har hon vickat som programledare?
Citera
2021-02-19, 19:21
  #30
Medlem
Väääldigt lååånga ben hett
Citera
2021-08-29, 10:03
  #31
Avstängd
Rania o hennes föräldrar kom olagligt till Sverige genom människosmugglare.
Citera
2022-01-23, 09:08
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Rania o hennes föräldrar kom olagligt till Sverige genom människosmugglare.
Och?
Citera
2023-07-02, 13:26
  #33
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Knappast, antingen kom hon hit som mycket liten, eller så är hon född här.

Och svenskan är ju perfekt.

Men gift med en svensk man - ja.

Släkten motsatte sig när Rania Shemoun Olsson blev kär i sin man som var svensk och propsade på att hon istället skulle leva med en assyrier-syrian.
Men ”Nyhetsmorgon”-programledaren stod på sig.
– Jag sa att jag skiter i vad folk tycker, det är mitt liv.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-godkande-inte
Citera
2023-07-04, 09:42
  #34
Avstängd
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...7c24f41b&ei=19
Citat:
I en intervju berättar nu Rania Shemoun Olsson, 48, om de hot hon utsattes för av en stalker för några år sedan. – Det var väldigt traumatiskt, säger hon till Aftonbladet.

Och offentligheten har inte bara fört med sig positiva saker. För några år sedan blev Rania utsatt för en stalker, som också blev dömd för det han utsatt TV4-profilen för.

– Det var någon som skrev på dålig engelska, men det visade sig vara en svensk man i 60-årsåldern som bodde i en husvagn.
Hahaha! Undrar vad gubben fick för straff? Är han på fri fot nu?
Citera
2023-07-04, 09:46
  #35
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Hon gjorde sig bättre som nyhetsuppläsare än programledare, där är hon extremt dålig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback