Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-20, 04:10
  #1
Medlem
Hej

Är det någon som vet om något företag som hjälper sina kunder med att dumpa sin partner ? Jag har sökt på googel utan framgång.
Citera
2011-06-20, 09:07
  #2
Medlem
mutixs avatar
Hur menar du?
Att de hjälper genom att få dig att dumpa din partner eller att de gör det åt dig?
Citera
2011-06-20, 12:39
  #3
Medlem
eXtremos avatar
Det vore intressant om det fanns en sådan tjänst. Man kontaktar företaget och berättar att man vill dumpa sin partner, därefter kan man välja mellan olika alternativ efter en prislista för att sedan få en faktura hem. Företaget sköter sedan allting, de kontaktar partnern och berättar att den andra vill göra slut.
Citera
2011-06-20, 13:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Hej

Är det någon som vet om något företag som hjälper sina kunder med att dumpa sin partner ? Jag har sökt på googel utan framgång.

Får man fråga varför du inte bara själv gör det?

Kan kännas rätt respektlöst att göra så mot någon man delat kärleksfull tid med? Jag vet inte, kanske finns något skäl till att du vill göra så..
Citera
2011-06-20, 13:59
  #5
Medlem
shitmagnets avatar
Att bara upphöra med kontakten är ju också ett sätt, om du nu är så jävla feg!

F.ö skulle det kanske vara bättre med en tjänst mot eftereffekterna av att ha dumpat någon
Citera
2011-06-20, 16:33
  #6
Medlem
Japp. Mitt mål var att hitta ett företag som sköter kontakten med partnern och gör slut åt en. Olika alternativ och olika priser!

Nu är det inte så att jag ska göra det, det är i rent utbildningssyfte som jag letar efter en sida. Jag hittade en amerikansk som jag har läst på om som tydligen gått väldigt bra och dom har mycket förfrågningar från sina klienter! Men i Sverige verkar det inte finnas.
Citera
2011-06-20, 16:48
  #7
Medlem
Fungerar det inte att bara ändra i inställningarna på facebook från "I ett förhållande" till "Singel"?
Citera
2011-06-20, 16:54
  #8
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Japp. Mitt mål var att hitta ett företag som sköter kontakten med partnern och gör slut åt en. Olika alternativ och olika priser!

Nu är det inte så att jag ska göra det, det är i rent utbildningssyfte som jag letar efter en sida. Jag hittade en amerikansk som jag har läst på om som tydligen gått väldigt bra och dom har mycket förfrågningar från sina klienter! Men i Sverige verkar det inte finnas.

Jaha, men så är ju också amerikaner lite... speciella.
Citera
2011-06-20, 17:33
  #9
Medlem
Sherekhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Att bara upphöra med kontakten är ju också ett sätt, om du nu är så jävla feg!

F.ö skulle det kanske vara bättre med en tjänst mot eftereffekterna av att ha dumpat någon
Nej fyfan det är ju det äckligaste som finns, personer som bara tystnar utan att lämna ett ord efter sig. Fyfan för såna svin...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback