Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-20, 02:01
  #1
Medlem
Chenjiringus avatar
Jag har nyligen blivit kompis med en kille via nätet (ca 2 veckor sedan) och idag träffades vi.
Han har sen innan sagt att han tycker att jag är fin och speciell. Att ingen annan har fått honom att öppna sig och fått honom att känna som han gör. Han verkar verkligen bry sig om mig och hur jag mår osv. Idag när vi träffades så verkade han vilja röra vid mig en del och han rörde även vid mig (la armen om mina axlar/rygg några gånger) och han stirrade en del på mig.
När vi hade skiljts åt så skrev han att han tyckte att jag rockade och att gärna ville träffa mig så snart som möjligt igen.
Och ja han vet om att jag är asexuell.

Så hur ska jag tolka allt detta?
__________________
Senast redigerad av Chenjiringu 2011-06-20 kl. 02:38.
Citera
2011-06-20, 02:04
  #2
Medlem
beregistains avatar
Det låter på detta som han hatar dig, han står inte ut med dig och om du trodde att han gilla dig, gissa hur fel du hade. Signalerna blir inte klarare än så
Citera
2011-06-20, 02:07
  #3
Medlem
Flippkids avatar
Han vill ju bara ligga förstår du.
Citera
2011-06-20, 02:08
  #4
Medlem
Klart som fan att han gillar dig, hur mer uppenbara signaler vill du egentligen ha?
Citera
2011-06-20, 02:11
  #5
Medlem
Chenjiringus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
Han vill ju bara ligga förstår du.
Han vet om att jag är asexuell.

Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaflipp
Klart som fan att han gillar dig, hur mer uppenbara signaler vill du egentligen ha?
Jag är kass på att tyda signaler, Om det inte sägs direkt till mig klart och tydligt finns det en stor risk att jag missar det.
Citera
2011-06-20, 02:16
  #6
Medlem
Tja, låter som om han tycker om dig, i alla fall. Att det sen är jävligt skumt att bete sig så på första träffen är väl en annan femma. Oh well.

Jag tror att han vill ta reda på om du är asexuell på riktigt eller om du bara har fått för dig att du är det.
Citera
2011-06-20, 02:18
  #7
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenjiringu
Han vet om att jag är asexuell.


Vänta nu.....what?
Citera
2011-06-20, 02:19
  #8
Medlem
Chenjiringus avatar
Haha ja det är ju inget jag fått för mig iaf. Sex är nått jag utan problem kan klara mig utan.
Citera
2011-06-20, 02:20
  #9
Medlem
Jag kan också vara utan sex, men jag anser mig inte vara asexuell för det!
Citera
2011-06-20, 02:23
  #10
Medlem
Chenjiringus avatar
Fast jag njuter inte av det heller. Känner liksom ingenting. Tar typ hellre ett bad eller nått än att ha sex.
Citera
2011-06-20, 02:32
  #11
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
He want to make a bam-bam
Citera
2011-06-20, 02:54
  #12
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chenjiringu
Haha ja det är ju inget jag fått för mig iaf. Sex är nått jag utan problem kan klara mig utan.

Citat:
Ursprungligen postat av Chenjiringu
Fast jag njuter inte av det heller. Känner liksom ingenting. Tar typ hellre ett bad eller nått än att ha sex.

Jag tror att jag kan klara mig utan det också, såvitt jag vet då jag med jedi-mind-tricks kan skänka mig själv glädje.

Längtar du någon gång? Asexuell låter så biologiskt. Som att du har fått könsdriften removed. Det är knappast jag, jag finner glädje i att vara kåt.

Ont: Som jag brukar säga/tänka. När du känner dig vilsen, fly till tacksamhet, glädje och längtan. När du känner dig frisk, fly till tacksamhet glädje och längtan. Var du finner dessa tre är din ensak, men finn dem. För jag tror att du vill att det inte ska spela någon roll vad han vill, eller hur? Vore finare om ni bara hade kul och älskade med varandra? Osäkerhet är en dygd som kan drabba vem som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback