Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-12, 16:56
  #625
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alice93
Jag har en liten annorlunda fråga.
Jag undrar om det är någon som skulle vilja svara på några frågor om sömn och dyngning? Jag håller på med ett projektarbete som handlar om sömn och hur kroppen påverkas om man får för lite sömn?
Då hade det varit roligt om någon som har deltagit på dreamhack skulle vilja ställa upp med att svara på några enkla frågor?

/ Alice
sov 2 timmar under hela dreamhack (90 timmar). Fråga på du. ^_^
Citera
2012-01-12, 18:16
  #626
Medlem
TotalyMoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alice93
Jag har en liten annorlunda fråga.
Jag undrar om det är någon som skulle vilja svara på några frågor om sömn och dyngning? Jag håller på med ett projektarbete som handlar om sömn och hur kroppen påverkas om man får för lite sömn?
Då hade det varit roligt om någon som har deltagit på dreamhack skulle vilja ställa upp med att svara på några enkla frågor?

/ Alice

Kolla PM!
Citera
2012-06-16, 19:17
  #627
Medlem
Hoppas ni har det trevligt alla deltagare.
Som jag har förstått det så ska alla dreamhack deltagare ha fått tillgång till alphan utav "War of the Roses" och därför undrar jag om det är någon deltagare som inte är intresserad av spelet som skulle vilja skänka eller byta bort sin kod?
Ha en trevlig helg allihopa.
Citera
2012-06-17, 16:35
  #628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hairymale
Hoppas ni har det trevligt alla deltagare.
Som jag har förstått det så ska alla dreamhack deltagare ha fått tillgång till alphan utav "War of the Roses" och därför undrar jag om det är någon deltagare som inte är intresserad av spelet som skulle vilja skänka eller byta bort sin kod?
Ha en trevlig helg allihopa.

Du inser att du skrev i Dreamhack Winter 2011 tråden va? Det är Dreamhack summer 2012 som pågår just nu!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback