Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-19, 01:05
  #25
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Mmm benso och röka är en väldigt fin kombo. Gärna två, tre folköl till det

Benso och alkohol ska ju egentligen aldrig blandas. Har inget emot ett skönt pundande lite då och då, men man kan ju göra det säkert.
Citera
2015-04-20, 16:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Mmm benso och röka är en väldigt fin kombo. Gärna två, tre folköl till det

Bättre att köpa starköl så slipper du dricka så mycket.
Citera
2015-04-21, 17:46
  #27
Avstängd
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Zazzio
Bättre att köpa starköl så slipper du dricka så mycket.

Med starköl är det lätt att det spårar. En starköl för mkt kan vara skillnad på lyckad kväll eller häktet
Citera
2015-04-22, 17:49
  #28
Medlem
auto607989s avatar
Benso maskerar ruset man får av cannabis därför jag aldrig blandar, sen som i första inlägget där det frågas om man kommer till "benzo himmlen." det finns ingen sån himmel om inte man har svåra ångest problem. Om jag har gått hela dagen och det har kännts och tillslut har jag börjat tro att jag ska dö. Så är det en enorm befrielse att ta nån benso jag har Alprazolam vilket funkar bra.
Det är det som är himlen att slippa kännas so att man ska dö, om man bara poppar piller som en idiot blir man en idiot. och kommer aldrig komma till nån benso himmel.

mvh
Citera
2017-05-18, 20:07
  #29
Medlem
drozboxs avatar
Sjukaste jag läst, dör man inte av så mycket? Han borde väl ligga på marken o dräggla, vill jag ens veta vad han tagit innan?
Citera
2017-05-18, 20:34
  #30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker inte benso är något skönt. Oftast tar man några och sedan är det svart. Vaknar upp i bästa fall i sängen och har ångest och undrar vad fan man gjorde i går. Däremot är benso bra om man behöver sova eller har ångest och då i små mängder. Jag känner mig inte pundig eller så, men när jag har tagit benso då känner jag mig som ett jävla vrak. Känner mig riktigt pundig. Tur man slutat med den skiten.
Citera
2017-06-03, 15:54
  #31
Medlem
Känner igen mig otroligt mkt i Din polares doser. Gjorde exakt samma sak med flubromazolam och klonazolam sen blev det behandling. Idag sitter jag på behandlingshem igen för att jag efter långt uppehåll började missbruka skall i vintras ska tillägga att jag får ut vilken benso jag vill (finns 3 undantag fm1er Into och halcion)? Står på 4 mg temesta och 10 mg mogadon om dagen känner bara av temestan på mmorgoneenm. Började med benso då jag slutade med Spice för att ta bort atn sen kan ni ju räkna ut hur det gick då en 19 åring börjar med flbromazolam........... Är IDag 22 år och har först nu insett att benso inte är någon flumdrog då det finnå det Bättre preparat. Det din polare bor göra omgående är att 1lägga in sig för nedtrappning 2 köpå hem diazepam och trappa ner försiktigt. Det är som sagt livsfarligt att Tväsluta med benso!!!
Citera
2017-06-03, 15:56
  #32
Medlem
Får han inte tag i diazepam så skulle jag köra på norflurazepam rc benso finns billigt hos thetripp
Citera
2017-06-03, 17:04
  #33
Medlem
No6s avatar
I början blev jag skön på benzo varje gång, men efter ett tag försvann den effekten(eller så försvann ångesten). Numera funkar de endast när jag har ångest
Citera
2017-06-23, 08:01
  #34
Medlem
grodan2s avatar
Dagen efter mår man hyfsat fint!!
Citera
2017-06-23, 23:16
  #35
Medlem
MissionFuckeds avatar
hmm den enda sköna effekten om man inte har ångesten är väl dom som ger stark muskelavslappnande effekt därav jag gillar Klonazepam och dom hjälper ju även när ångest kommer då och då när man är nere på grund av andra droger som man intagit och vill landa tex cs, testat xanor men gav mig absolut inget och de är ju en ganska stark sort vad jag hört. men om man inte behöver benzo är de inget man ska använda allt för ofta då man kan till och med få problem med den vardagsångest som är normal bland folk, mina tankar bara peace
Citera
2017-06-24, 00:30
  #36
Medlem
eddiepeddies avatar
Ett tips är att inte äta höga doser längre tid och har man gjort det så byt till Oxascand 15mg och ät låg dos tills man känner att man kan ta ett uppehåll på minst 2 - 3 veckor. Helst lite längre.
Sen köper man bra Alprazolam och Klonazepam och tar dom ihop i den dos man känner att man klarar av. Då blir man skönt flöddrad! Har man hög tolerans och ätit benzo i flera år får man ändå bra effekt oftast.
Sen kan man givetvis ta någon annan benzo.
Råder dock inte till att flöddra på benzp.
Men gör man det ibland kan det vara nice.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback