Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-01, 20:48
  #2521
Medlem
Det största problemet är inte att människor då och då säger något korkat.

Det största problemet är att de så extremt sällan kan säga något som ens är nära smart.
Citera
2022-10-01, 23:15
  #2522
Medlem
En blond tjej i årskurs 5 tror jag det var undrade varför ingen åker till solen när man kan åka till månen. Då nån påpekade att man bränns ihjäl sa hon att man naturligtvis åker på natten😳😳😳
Citera
2022-10-02, 01:54
  #2523
Medlem
"They say cousins are hotter."

Sal Governale från Howard Sterns show.

Alla är ju någons kusin så hur går det tänket ihop att kusiner är hetare?
Citera
2022-10-03, 07:02
  #2524
Medlem
(FB) Vi måste prata om intelligens, en gång för alla.

Detta inlägget är ju där uppe i alla fall. 🤣👍

Att Covid-19 "vaccinen" skulle vara säkra, så valfritt inlägg från korrektamund0.
__________________
Senast redigerad av GengusKhan 2022-10-03 kl. 07:04.
Citera
2022-10-03, 08:46
  #2525
Medlem
Soterns avatar
Att Sverige ska vara fossilfritt år 2030.
Citera
2022-10-03, 09:05
  #2526
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
En blond tjej i årskurs 5 tror jag det var undrade varför ingen åker till solen när man kan åka till månen. Då nån påpekade att man bränns ihjäl sa hon att man naturligtvis åker på natten😳😳😳

Citat:
Ursprungligen postat av Oandligslinga
"They say cousins are hotter."

Sal Governale från Howard Sterns show.

Alla är ju någons kusin så hur går det tänket ihop att kusiner är hetare?

Attraktion sitter ofta i betraktarens öga. Det verkar som att en del människor attraheras av just familjäriteten hos kusiner (eller ännu närmre släktingar). Till skillnad från de flesta av oss, som attraheras av den nye, spännande främlingen i sta'n... (Och då menade jag, för tydlighetens skull, varken negrer eller afghanska "pojkar".)
Citera
2022-10-03, 09:58
  #2527
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
En blond tjej i årskurs 5 tror jag det var undrade varför ingen åker till solen när man kan åka till månen. Då nån påpekade att man bränns ihjäl sa hon att man naturligtvis åker på natten😳😳😳
Ali G och Buzz Aldrin.
https://youtu.be/AwARY7Kk8ek
Citera
2022-10-03, 10:02
  #2528
Medlem
Det dummaste jag hört är när Margareta Sandstedt, med stödlapp, räknar i riksdagen:

https://youtu.be/pPpcdTzALWE

(Detta har ingenting med min politiska åsikt att göra)
Citera
2022-10-03, 10:07
  #2529
Medlem
Måste nog ha varit i skolan för länge sedan. Vi hade en fysiklektion och läraren sa att "Precis allt består av atomer". Tio sekunder senare frågar en tjej ifall det finns atomer i potatis.
Citera
2022-10-04, 18:22
  #2530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Det dummaste jag hört är när Margareta Sandstedt, med stödlapp, räknar i riksdagen:

https://youtu.be/pPpcdTzALWE

(Detta har ingenting med min politiska åsikt att göra)
Klassisk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback