Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-16, 04:17
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSchniben
Många svenska män hämtar ju hem fruar från Thailand. Det jag undrar är om dessa tjejer är (var) horor eller hur har de fixat dem?

nja jag har vart ihop med en tjej ifrån thialand.. först var det väl bra.. sen gjorde jag slut så ville hon ha 50 000 av mej.. hon pratade om nån spelskuld!!
Citera
2017-08-16, 10:32
  #98
Medlem
tyvärr är det väl så att det figurerar massa lån och spelskulder bland thaitjejerna.
Är ganska insatt i detta
Citera
2019-03-17, 02:59
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Klockrent! Håller med fullständigt! I Malmötrakten är det exakt samma sak. Flera av de importerade thailändskorna bor med sina män som sitter ensamma hemma på kvällarna när de själva är ute och har roligt. Thailändskorna träffas hemma hos varandra, super och spelar kort om pengar, många av dem går på diskotek tillsammans regelbundet 3 - 4 ggr i månaden där de träffar andra män. På ett par ställen i Malmö där de ofta finns kan man få en avsugning på toaletten utan problem. Flera av dem har sin gubbe hemma samtidigt som de regelbundet blir påsatta av en eller ett par andra män. Detta gäller de tjejer som hämtats i barerna. Av ca 20 st som jag känner till ganska bra, är 75% f.d. bartjejer. Och av dem är mer än hälften ute på detta sättet...

Jag kan alltså inte uttala mig om resten i grannskapet men jag ser ju jävligt många andra ute och jag har har kontakter i restaurang och nattklubbsvärlden vilka säger samma sak. Antalet thaitjejer som är ute och "har kul" på dansställena och barerna ( här nere ) har ökat ganska mkt de sista åren. Med "ha kul" menar jag att de blir påsatta gratis eller mot bidrag. De ser ofta till att ganska snabbt bjuda hit sina systar, kusiner, grannar från byn eller annat också vilka ofta hakar på samma trend.

Jag känner dessutom några thailändska kvinnor som varit här i 20 år eller ännu mer vilka tycker detta beteende är vidrigt då det förstör för dem som är skötsamma och lever vanligt Svenssonliv.

När de träffas i grupp så pratar de väldigt öppet om sina erfarenheter inför varandra och väldigt öppet om vad de tycker om sina "äkta män". Dessa är tråkigt nog i väldigt många fall enbart en biljett hit, en bidragsgivare till deras familjer och mellanstation till nästa bidragsgivare. I alltför få av fallen är de fortfarande tillsammans med den man som tog hit dem efter 3 - 4 år...

Jag har också förstått att ljugandet inför mannen och hans familj i många fall är en livsstil...
Nej, jag har inte själv tagit hit någon men har träffat åtskilliga av dem här varav en under längre tid.

Jag är också från Malmö. Har bekanta som är ihåp med massage salon tjejer. På dagen är dem mina och allas tjejer och på natten är mina naiva dumma bekantas älskade tjejer.
Alla naiva borde läsa detta om och om och kanske lära sig att inte hämta hit en prostutierad till.
Citera
2019-03-17, 10:46
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
De säljer sig själva till första bästa man med hyfsat stor plånbok. Deras strävan att få komma till västvärlden är så pass stark att de kan stå ut med en gammal, fet och ful man. Många av dem var säkert gatuhoror hemma i Thailand, andra inte.
det är ingen skillnad på svenska tjejer ta paradise hotell tex dom knullar för pengar och att bli kändisar sen har du alla som gifter sig med rika män
Citera
2019-03-17, 11:38
  #101
Medlem
trottwells avatar
Här är några läsvärda rader för den som funderar på att skaffa sig en Asiatisk fru, detta går att överföra till Svenska förhållanden när frun väl är här.

My Daling

I love you and I miss you too much. My friend in bar say you old man look same same monkey but I know you very hansum man. I have many problem I write you before that buffalo me sick. Now it die Fall down and dead in middle rice field. Bad fortune when it fall it fall on papa and break he leg in many place. Now he not work. Brother me make stretcher bamboo he take from roof house. Roof come down and rain in house. He take papa to hospital motorcycle. Have big accident when he come home hit police car. Police say brother me blame. Police say he mudt pay big money. not worry darling motorcycle you buy OK but Police car bad broken. Bad luck make Mama heart problem. Doctor say she must triple by-pass. I no understand but brother say you understand.

You know darling I only work in bar as cashier and not go with man I wait for you come back Bangkok but if you no help me I think I hab to go with man for pay bills.

Old people my village say you responsible. if you send money me before buy medicine sick buffalo then it no die, papa no break leg, house have roof, brother no ride into police car, Mama no have heart problem.

Please send me 200,000 baht for my bank. Papa fix 10,000 new roof 30,000, new police car 100,000, mama fix 50,000. I take off 2,000 baht for sell buffalo meat but me have to pay more hospital bill for 24 people have problem eat contaminated meat 12,000 baht. I not know money England but brother me say me it 71.2424 mid-market rate close of trading yesterday. This means you send me 10,000 your pound.

I love you darling

Ming
Citera
2019-03-18, 19:08
  #102
Medlem
Det skrivs en hel del negativt om att gifta sig med Thailändska tjejer.
Man ska dock tänka på att ofta är alternativet att inte ha nån fru/flickvän alls.
Citera
2019-03-18, 23:59
  #103
Medlem
chiliislifes avatar
Ser fler nackdelar med en svensk tjej än utländska tjejer som tex asiater. DOCK är det väl extremt många svenska män som åker till nån horbar i pattaya och tar med sig en hem och gifter sig. Hora är alltid hora och så förblir det. Majoriteten av asiater är inte horor.
Synd att svenska män väljer en hora framför en ordentligt kvinna.
Citera
2019-03-19, 00:08
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSchniben
Många svenska män hämtar ju hem fruar från Thailand. Det jag undrar är om dessa tjejer är (var) horor eller hur har de fixat dem?

Oftast luder som blivit över eller ingen vill ha i deras egna länder för att männen vet att de är eller har varit luder och sålt sig för pengar. detsamma gäller japanskor som kommer till sverige och sedan lever på bidrag, eller fuskar fast de blivit tillsagda att inte fuska av myndisgheterna. Ingen vill ha dem i deras egna skitländer och det är därför de dyker upp här. Inte för att männen har "otur" utan för att man är som man ett retard, har exceptionellt låg IQ och att man är "ful". Man är helt enkelt så dum i huvudet som fransman att ingen vill kvinna vill ha en. De kvinnor som har lite hjärna ser på en gång om man som man är något att ha eller inte.

så var får de tag på alla dessa avskum. bottenskrap och kriminellt slödder? Via internet där alla som ingen vill ha och som blivit över samlas. Det är där de hittar varandra. Kriminella tror mju alltid att de är smartare än alla andra och när de åker fast är det alltid någon annans fel att man hr låg intelligens och är fransk eller latinamerikan.
Citera
2019-03-19, 00:18
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
det är ingen skillnad på svenska tjejer ta paradise hotell tex dom knullar för pengar och att bli kändisar sen har du alla som gifter sig med rika män

de som har pengar brukar gömma undan dem eller så skriver man ett förord. Har man som luder ingenting vill man ju inte skriva på ett sådant och det vet de som har pengar. Man ger ju inte bort sina surt förvärdade pengar oavsett hur mycket det är till luder. då kan man ju som BAB7 göra och betala för att få ligga med de som legat med massor med män. BAB7 skryter om att han sätter på slitna kvinnor som ingen vill ha men jag tror och vet att om man har lite intelligens kan man gå ner på stan och ragga upp en kvinna på runt 25-30 minuter, ta henne till ett hotellrum och rasta av henne, sedan tar man en ny. Somnar man är värdesakerna inlåsta och hon kommer inte åt dem. Så gör man.

Sedan kan ludret man rastat av tråla på ens uppgifter och hetsa upp sig för att hon inte får ut mer än att ha blivit avrastad men det får man ta. Låser man allt och det finns inget att se kan de ta sig i röven. Frågan är vem som är smartare då? Alla de man träffat på här har ju legat med en massa män och då ska man som man, om man är normalintelligent vara med så många man bara kan och med målet att betala s lite som möjligt. Det går det också.
Citera
2019-03-19, 00:42
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Du menar att det är sann, äkta kärlek som får en 20-årig thaibrud att, efter en veckas dejting, gifta sig med en 55-årig, fet, skallig man från Sverige?

Knullklasson du har 100% rätt.
Naksilius är säkert en av offren
Citera
2019-03-19, 04:10
  #107
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Här är några läsvärda rader för den som funderar på att skaffa sig en Asiatisk fru, detta går att överföra till Svenska förhållanden när frun väl är här.

My Daling

I love you and I miss you too much. My friend in bar say you old man look same same monkey but I know you very hansum man. I have many problem I write you before that buffalo me sick. Now it die Fall down and dead in middle rice field. Bad fortune when it fall it fall on papa and break he leg in many place. Now he not work. Brother me make stretcher bamboo he take from roof house. Roof come down and rain in house. He take papa to hospital motorcycle. Have big accident when he come home hit police car. Police say brother me blame. Police say he mudt pay big money. not worry darling motorcycle you buy OK but Police car bad broken. Bad luck make Mama heart problem. Doctor say she must triple by-pass. I no understand but brother say you understand.

You know darling I only work in bar as cashier and not go with man I wait for you come back Bangkok but if you no help me I think I hab to go with man for pay bills.

Old people my village say you responsible. if you send money me before buy medicine sick buffalo then it no die, papa no break leg, house have roof, brother no ride into police car, Mama no have heart problem.

Please send me 200,000 baht for my bank. Papa fix 10,000 new roof 30,000, new police car 100,000, mama fix 50,000. I take off 2,000 baht for sell buffalo meat but me have to pay more hospital bill for 24 people have problem eat contaminated meat 12,000 baht. I not know money England but brother me say me it 71.2424 mid-market rate close of trading yesterday. This means you send me 10,000 your pound.

I love you darling

Ming

Alternativt kan du bege dig AFK i några minuter och bege dig ut i verkliga livet..

80-tals skrönornas tid trodde jag var förbi.
Citera
2019-03-19, 08:47
  #108
Medlem
Ljungeldens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Det skrivs en hel del negativt om att gifta sig med Thailändska tjejer.
Man ska dock tänka på att ofta är alternativet att inte ha nån fru/flickvän alls.

Då är ju det sistnämnda alternativet hundra gånger bättre än att importera någon knappt byxmyndig thailändska. Ovärdigt för båda parterna.

Oavsett vad så är det ett riktigt sjukt och degenererat samhälle vi lever i när sådana företeelser är utbredda och accepterade bland vanligt folk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback