Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-19, 01:04
  #1
Medlem
Intelligenss avatar
Jag kommer ihåg när jag var yngre och gick i gymnasiet. Jag var vid den tiden inte en person som var direkt populär bland tjejer. Men när jag då blev tillsammans med en tjej så började då helt plötsligt en massa tjejer (både tjejkompisar och okända) visa intresse. Jag tycker själv det var konstigt då de inte hade brytt sig när jag var singel men helt plötsligt började flirta, komma med "skamliga förslag" etc och detta enbart för att jag hade flickvän.

Jag har en kompis som brukar ta på sig en ring på vänster ringfinger när han ska ut på krogar/klubbar för att han då enklare får ragg.

Smakar "förbjuden frukt" bäst? Vad tror ni flashbackare om detta?

Jag gick året som var på en folkhögskola och där tyckte jag det stämde väldigt bra då de som knullade runt mest var de som hade partners. En bekant där hade två-tre tjejer som verkligen svassade efter honom fast de mycket väl visste att han hade flickvän och inte var intresserad av annat än att sätta på dem. Jag tyckte det var rätt småkul när dessa jäntor gnällde över att han inte ville mer när han var öppen från början med att han bara ville knulla och sedan be dem dra åt helvete tills nästa gång han var kåt och flickvännen var utom räckhåll.

Jag har själv svårt att se en person som mer attraktiv enbart för att den har ett förhållande, tycker det snarare enbart är risk för svartsjuk partner till personen ifråga som vill "göra upp".
Citera
2011-06-19, 01:22
  #2
Medlem
aceblacks avatar
Det är något med tjejer som gör att de automatiskt blir mer intresserade av redan upptagna män. Hade en kompis som tjejerna aldrig var speciellt intresserade av, såfort han skaffade flickvän så hade han massor tjejer på sig.

Jag tror det handlar om att tjejer alltid letar efter en framgångsrik partner, eftersom det ligger i deras natur att vara undergivna och bli omhändertagna. En personer som redan har en kvinna är framgångsrik och därför bättre material än någon som är singel.
Citera
2011-06-19, 08:54
  #3
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Brukar finnas en anledning till att vissa är singlar och att andra lyckats få ett förhållande
Citera
2011-06-19, 10:18
  #4
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Det är något med tjejer som gör att de automatiskt blir mer intresserade av redan upptagna män. Hade en kompis som tjejerna aldrig var speciellt intresserade av, såfort han skaffade flickvän så hade han massor tjejer på sig.

Jag tror det handlar om att tjejer alltid letar efter en framgångsrik partner, eftersom det ligger i deras natur att vara undergivna och bli omhändertagna. En personer som redan har en kvinna är framgångsrik och därför bättre material än någon som är singel.

Det sista du skriver stämmer överens med min teori. Om en kille har pojkvän så betyder det att han blivit "godkänd" av en annan tjej och således är en bra kille. Enkel psykologi.
Citera
2011-10-25, 04:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Det sista du skriver stämmer överens med min teori. Om en kille har pojkvän så betyder det att han blivit "godkänd" av en annan tjej och således är en bra kille. Enkel psykologi.
Nu tar vi allt och lugnar ner den skenande buffelhjorden. Kan du förklara det där en gång till? "Om en kille har pojkvän så betyder det att han blivit 'godkänd' av en annan tjej..."

OnT: Det är klart att det är så. Om någon bildar ett förhållande med nån annan så är det väl troligtvis något som är bra med den personen. Därför får andra upp ögonen för denna person också.
__________________
Senast redigerad av DarkRapunzel 2011-10-25 kl. 04:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback