Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-24, 16:46
  #1
Medlem
Är det någon som har någon erfarenhet av att beställa steroider på nätet ?. skulle vilja veta om man får det man har beställt eller e det bara en blåsning ?
Är ju så klart medveten om att det finns en liten risk att jag blir av med grejjorna när dom ska igenom tullen. Har kollat på www.anabolic-pharma.com skulle vilja få tag på decabol (british dragon)
2004-10-24, 16:48
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andye_swe
Är det någon som har någon erfarenhet av att beställa steroider på nätet ?. skulle vilja veta om man får det man har beställt eller e det bara en blåsning ?
Är ju så klart medveten om att det finns en liten risk att jag blir av med grejjorna när dom ska igenom tullen. Har kollat på www.anabolicpharma.com skulle vilja få tag på decabol (british dragon)

Dom få som finns är seriösa.
Från utlandet så kan de blir svårt nu när tullen är på hugget, så se upp.
2004-10-24, 16:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Dom få som finns är seriösa.
Från utlandet så kan de blir svårt nu när tullen är på hugget, så se upp.
kan du rekomendera någon sida ? vet du om anabolic-pharmas sida är ok ?
2004-10-24, 16:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andye_swe
kan du rekomendera någon sida ? vet du om anabolic-pharmas sida är ok ?

Ids inte sitta och säga vilka sidor du ska beställa ifrån, kolla igenom så ska du hitta ngra fler trådar där det handlas från nätet. Dom är ok vad jag hört.
2004-10-24, 16:56
  #5
Medlem
Finns en, Lås tråden!!!
2004-10-24, 17:58
  #6
Medlem
Alladins avatar
Finns flertal trådar om detta, än som behandlar just den sidan t.o.m.

*Tråd låst*

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback