Haha, då har inte jag heller nåt liv då, för jag har också sett alla avsnitt, alla säsonger... Men efter att dom skiljdes och det heter Kate plus eight så har jag bara sett avsnitten på datorn, och inte på raken. Så jag vill se om dom textade och med bättre bild. Men undrar om jag ändå har missat några avsnitt för jag har sett kanske tio avsnitt från det att som delade på sig, typ när dom fyller sju, när dom är i alaska, australien, delfingrejen i florida och när dom börjar skolan, och renoverar köket. thats it tror jag, finns det fler avsnitt blir jag väldigt glad

.
Jag har nog aldrig sett en hel serie, och aldrig varit intresserad av ungar och familjeliv och sånt. Men jag började titta när jag var på ungdomshem och tände av och låg i sängen i flera veckor och bara mådde skit, så det blev liksom dagens höjdpunkt. Sen efter det så tankade jag hem alla andra säsonger och kollade igenom alla avsnitt i ett svep... fastnade jävligt hårt på den där serien alltså. Och nu vill man ju kolla klart när man sett ungarna sen som föddes, eller om dom är ett år kanske, i första dokumentäravsnittet, surviving twins and sextuplets.