• 3
  • 4
2011-07-31, 10:17
Avstängd
rockdolls avatar
Haha, då har inte jag heller nåt liv då, för jag har också sett alla avsnitt, alla säsonger... Men efter att dom skiljdes och det heter Kate plus eight så har jag bara sett avsnitten på datorn, och inte på raken. Så jag vill se om dom textade och med bättre bild. Men undrar om jag ändå har missat några avsnitt för jag har sett kanske tio avsnitt från det att som delade på sig, typ när dom fyller sju, när dom är i alaska, australien, delfingrejen i florida och när dom börjar skolan, och renoverar köket. thats it tror jag, finns det fler avsnitt blir jag väldigt glad .

Jag har nog aldrig sett en hel serie, och aldrig varit intresserad av ungar och familjeliv och sånt. Men jag började titta när jag var på ungdomshem och tände av och låg i sängen i flera veckor och bara mådde skit, så det blev liksom dagens höjdpunkt. Sen efter det så tankade jag hem alla andra säsonger och kollade igenom alla avsnitt i ett svep... fastnade jävligt hårt på den där serien alltså. Och nu vill man ju kolla klart när man sett ungarna sen som föddes, eller om dom är ett år kanske, i första dokumentäravsnittet, surviving twins and sextuplets.
Citera
2011-07-31, 16:36
Medlem
Daymans avatar
Gnällfitta som profiterar på sina barn. Förstår att gubben hennes tröttnade och knullade snett.
Citera
2011-07-31, 20:19
Medlem
apanola IIs avatar
Har aldrig sett serien eller vet vilka tråden handlar om men det hindrar mig inte från att ha en åsikt: gnälltant säger jag.
Citera
2011-08-01, 07:09
Avstängd
rockdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Har aldrig sett serien eller vet vilka tråden handlar om men det hindrar mig inte från att ha en åsikt: gnälltant säger jag.
, vet du vem hon är då?

OnTopic, GLAD är jag för jag hittade en hel säsong jag har missat. Nämligen säsongen då dom håller på att skilja sig men är med bägge två... fan vad Jon är tjurig och verkar helt kass med ungarna.

En episod så håller dom på att göra ett stånd med att sälja saft, och då uttrycker Mady att dom brukar ha mycket roligare med mamma el nåt liknande. Ja då får hon utegångsförbud och hon och tvillingsyrran (som inte har gjort ett skit för övrigt el sagt ett pip...) får stanna hemma hela dagen och inte följa med ens...

Dom blir alltså straffade för att dom saknar sin mamma och visar sorg över skiljsmässan. Måste ge Jon en känga här, inte bara Kate som ska få all skiten...
Citera
2011-08-01, 13:47
Medlem
Kom in i ett av av de gamla avsnitten idag och där sexlingarna pottränas.
En av pojkarna var inte lika "duktig och stor" som de övriga, sa Kate till pojken. Men det var inte det värsta, utan han fick sitta på pottan med dessa skamfyllda ord i sig och Kate släcker lampan där han sitter kvar?
WTF?
Jag kan förstå att man "hotar" som hon gör, med sex barn som ska pottränas samtidigt, men varför måste pojken sitta kvar på pottan i ett mörkt rum? Var det för att förstärka misslyckandet han nyss fått inpräntat i sig?
Där blev jag då mycket illa berörd
Citera
2011-08-17, 21:17
Medlem
Det bästa är ju att båda har varit otrogna, men Kate fick ju hela historien riktad mot Jon.
http://www.vancouversun.com/news/Kat...992/story.html
Citera
2022-12-03, 00:43
Medlem
Det står att kate har alienerat pappan från barnen och Collin som hon skickade på behandling när han var 12 har inte någon kontakt sedan dess https://m.facebook.com/story.php?sto...16001115186705
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback