Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-17, 08:38
  #13
Medlem
MissSoFos avatar
Det är nackdelen med helt ljudisolerade fönster.
Jag bor där men lyckas t o m sova mej igenom alla utryckningar från Katarina brandkår.
Det enda som går igenom är bajens hejaklacksramsor när de raglar hem.
Citera
2011-06-17, 12:29
  #14
Medlem
SingleStars avatar
Östgötagatan 61-63 ansåg jag redan för 20 år sedan vara Söders inavelskvarter. Folket som bodde där såg sig förmer än andra av någon outgrundlig anledning gentemot oss genuina söderkisar. De var alla då lite stolliga och det verkar aldrig ha ändrats de gånger jag passerat förbi där. Så jag skulle inte tvivla på att söders rednecks har börjat skjuta på varandra i brist på bättre vetande.
Citera
2011-06-17, 14:49
  #15
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Östgötagatan 61-63 ansåg jag redan för 20 år sedan vara Söders inavelskvarter. Folket som bodde där såg sig förmer än andra av någon outgrundlig anledning gentemot oss genuina söderkisar. De var alla då lite stolliga och det verkar aldrig ha ändrats de gånger jag passerat förbi där. Så jag skulle inte tvivla på att söders rednecks har börjat skjuta på varandra i brist på bättre vetande.

Tack, jag har alltid undrat varför mina fingrar är jämnlånga och varför jag har tre ögon.
Att jag är född där ökar väl sannolikheten för sinnesslöhet också?
Men jag är bra på att spela banjo..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback