Citat:
Ursprungligen postat av Kurvajego
UAC
Det är just det som är det genialiska med Lyoness.
Tyvärr går det inte att förklara i forum så jag rekommenderar dig att gå på ett möte.
Det har fortfarade inte kommit in ett svar på vad Lyoness gör som är fel eller pyramidspel.
Det har kommit en massa personliga åsikter, som baserar sig på fördomar.
Har man inte kunskap så är det väldigt enkelt att sitta anonymt i ett forum och snacka pyramidspel.
Har man kunskap så baserar man inte sina uttalanden på fördomar då kommer det in lite andra aspekter.
Jag lutar mig mot dom världsledande kedjornas jurister som har granskat Lyoness och gett klartecken.
Återigen den som vill letar efter möjlighetena medan den som inte vill letar efter ursäkterna.
Lyoness är inte för alla utan bara för dom som vill lite extra.Det är helt ok att inte ta ett bonuskort men ska ni uttala er om Lyoness så skaffa er information från någon som kan, så ni vet vad ni uttalar er om
Så om jag är negativ till detta så är det för att jag inte är insatt och mina åsikter därav är subjektiva, men du som deltagit på möten och är insatt, dina åsikter skall ses som objektiva! Jag vill nog hävda motsatsen!
Jag har fått tillräckligt med information om Lyoness för att kunna avfärda det som en dålig investering. Det går säkerligen att tjäna pengar på detta, men hade jag investerat för två år sedan hade jag troligtvis inte tjänat något än då det inte verkar hänt speciellt mycket sen dess!
Liknande investeringar som detta är som du säger, att det inte är för alla, och helt klart för de som
vill lite extra, men som inte har det där extra.