2012-10-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSS
Domen som föll är överklagad liksom i alla rättsliga fall är möjligt att göra. Så jo och nej kan bevisa att en dom föll men den är inte slutgiltig. ursäkta för det då.
Men medan vi väntar på den slutliga domen så var så vänlig och bevisa att Lyoness faktiskt är världens största shopping community el. vad de nu påstår samt du får mer än gärna förklara vart dina investerade pengar hamnar, med bevis tack!
1. Vad löd domen då som sen blev överklagad?
2. Vad är det som JAG har påstått som jag måste "bevisa"?? Jag har inte påstått det du skriver ovan.
3. Mina pengar som JAG investerar går bl.a. till Afrika samt att bygga upp systemet - säger Lyoness. (Det är inte jag som påstår det - utan Lyoness. Så JAG litar på det, men kräver inte att ANDRA skall göra det heller. Det finns absolut risk att det hamnar fel. Har inte påstått något annat. Skillnaden ligger i att DU påstår saker som du hitills inte kan backa upp. Jag bara ifrågasätter dom anklagelser som kreti o pleti kommer med. Jag säger inte att det stämmer utan vill veta var du har läst det någonstans.

Visar det sig att du/folk har rätt om att det är en Scam, så lovar jag att direkt hoppa av.
Citera
2012-10-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinson-Meral
Kan du skriva mer utförligt och konkret. Du har gett Lyoness 20k och vad har du fått tillbaka? Eller på vilket sätt har det "funkat"?
När det gäller i Sverige, så får jag prosent av dom som har fått kort av mig när dom handlar. Dessa procent hamnar på mitt konto.

När det gäller i Asien så har jag egentligen ingen aning om hur det exakt funkar. Kör All-in utan att ha sett korten. Men det skall funka så att jag får procent av olika Asiater som handlar. Exakt vilka personer det är, blir slumpen och jag kan inte påverka deras köpvanor.
Citera
2012-10-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSS
OK

Vi säger att det är deras ända inkomstkälla, men hur förklarar du då att du måste ha ett minimum av 4st under dig innan du får någon ROI över huvudtaget?

Återigen fel, och jag förstår dig för det tog en jävla tid innan jag fattade hur det mesta fungerar, och vet nog inte riktigt allt än heller. Vissa kanske tycker det är skrämmande, jag tycker det är spännande att lära sig nytt hela tiden!

Hur som haver så behöver du 4 personer för att få ut "systemprovisionen" som det heter. Det är ca en femtedel av den ROI du får när de 'enheter du köpt' har gjort sin uppgift i bokningsprogrammet.

Mr.Lyoness det mesta du skriver saknar också substans, och leder istället bara till ett jäkla munhuggeri. Du är nog den största bidragande faktorn till att det är en såpass 'otrevlig' stämning i den här tråden. Snälla sluta förstöra för oss som verkligen tror på Lyoness men låter icketroende människor vara människor, och inte behandla dom som några smutsiga gatuhundar du vill skicka till Vitryssland...
Citera
2012-10-05, 16:54
Medlem
Sen så har du fel angående Asien också Mr.Lyoness, så du kanske ska sluta uttala dig när du inte riktigt vet vad fasiken du pratar om?
Citera
2012-10-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poltan
Sen så har du fel angående Asien också Mr.Lyoness, så du kanske ska sluta uttala dig när du inte riktigt vet vad fasiken du pratar om?
Om du läser, så skriver jag att jag inte har koll, utan har satsat 19000:/- mörkt. Men upplys mig och oss andra gärna.
Citera
2012-10-05, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poltan
Återigen fel, och jag förstår dig för det tog en jävla tid innan jag fattade hur det mesta fungerar, och vet nog inte riktigt allt än heller. Vissa kanske tycker det är skrämmande, jag tycker det är spännande att lära sig nytt hela tiden!

Hur som haver så behöver du 4 personer för att få ut "systemprovisionen" som det heter. Det är ca en femtedel av den ROI du får när de 'enheter du köpt' har gjort sin uppgift i bokningsprogrammet.

Mr.Lyoness det mesta du skriver saknar också substans, och leder istället bara till ett jäkla munhuggeri. Du är nog den största bidragande faktorn till att det är en såpass 'otrevlig' stämning i den här tråden. Snälla sluta förstöra för oss som verkligen tror på Lyoness men låter icketroende människor vara människor, och inte behandla dom som några smutsiga gatuhundar du vill skicka till Vitryssland...
Jag kritiserar inte folk för att dom tycker att Lyoness är ett bedrägeri företag, som lurar över outbildade losers till sin org. för att dessa tror på att dom kan tjäna pengar. Jag reagerar på rena lögner som att Lyoness skulle blivit fälld i domstol och dyl. Om det vore lite stake i dig och verkligen trodde på Lyoness så hade du bemött den anklagelsen.

Men ok - jag lägger ned. Svarar bara om någon sparkar mig på pungen.
Senast redigerad av MrLyoness 2012-10-05 kl. 17:45.
Citera
2012-10-05, 21:34
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLyoness
Om du läser, så skriver jag att jag inte har koll, utan har satsat 19000:/- mörkt. Men upplys mig och oss andra gärna.
Du säger själv att du inte hart en aning om vad du satsat på, ingen koll.

Att du när som du säger, inte har någon koll, ändå går i försvar är fascinerande.
Citera
2012-10-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du säger själv att du inte hart en aning om vad du satsat på, ingen koll.

Att du när som du säger, inte har någon koll, ändå går i försvar är fascinerande.
Var går jag i försvar? (Du verkar inte helt förstå vad jag svarar på)
Citera
2012-10-05, 21:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Var går jag i försvar? (Du verkar inte helt förstå vad jag svarar på)
Tog några av dina senaste inlägg:
Citat:
När det gäller i Sverige, så får jag prosent av dom som har fått kort av mig när dom handlar. Dessa procent hamnar på mitt konto.
Citat:
Ännu en stolle som länkar massa skit som något slags bevis för något skumt.
Citat:
Men det kan du inte utan det är jag som nu skall bevisa att jag inte har "mördat" någon.
Citat:
Jag reagerar på rena lögner som att Lyoness skulle blivit fälld i domstol och dyl.
Förstår du?

Jag tvivlar starkt på att du har alla rabattkort i plånboken.
Senast redigerad av constant 2012-10-05 kl. 21:55.
Citera
2012-10-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Tog några av dina senaste inlägg:Förstår du?

Jag tvivlar starkt på att du har alla rabattkort i plånboken.
Vad är det jag försvarar? Lyoness? Du förstår inte eller hur vad jag reagerar emot?
Citera
2012-10-05, 21:57
Medlem
constants avatar
Citat:
Vad är det jag försvarar? Lyoness? Du förstår inte eller hur vad jag reagerar emot?
Eh, ja. Är du den ende här som inte ser att MrLyoness försvara Lyoness?
Citera
2012-10-05, 21:59
Medlem
constants avatar
Citat:
Men ok - jag lägger ned. Svarar bara om någon sparkar mig på pungen.
Åh, tack! Hoppas du står för att du ska hålla käft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in