Citat:
Ursprungligen postat av Robinson-Meral
Coop eller Ica kommer aldrig gå med. Alla stora butikskedjor har sina egna kort och de vill antagligen inte ha konkurrenter på den fronten.
Där tror jag att du dessvärre har fel Robinson-Meral, det finns nämligen en ICA-handlare (se
http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=5564215969) som "trixat" till det så att Lyoness-kort/bonus går att få där... Ren spekulation från min sida men jag tippar på att ICA-ledningen inte riktigt godkänt detta upplägg...
Här finns mer godis och hämta på samma gång. ICA Hagsätra-handlarn som är ledamot däri är rejält "insyltad" i Lyoness och är en av de få som var med från början. Noterbart för den som är lite hemma på Ratsit, klicka gärna på personen, och därefter klicka på Engagemang så vips så kommer ett mycket intressant bolag upp, börjar på C och slutar på S, klicka gärna på det företagets styrelse så kommer ni finna något än mer intressant, nämligen hela "gräddan" av Lyoness-toppen inkl. "målisen" som sitter som VD för Lyoness Sweden AB...
Säkert några här på tråden som sannolikt ingår i den styrelsen

. However, jag vill påstå att flertalet av dessa personer är minst sagt ohederliga och "säljer in" Lyoness-konceptet till det stackare som inte har vett att förstå vad detta egentligen innebär, dvs att endast göda toppen genom att shoppa så in i bängen...