Citat:
Ursprungligen postat av
martin973
hahahah, krävs ingen energi???? Ni är ju för fan som några jävla journalister 😂 Vet inte vad du ser som framsteg eller inte, men en sak är säkert, att vi ser väldigt olika på det. Belackare? Hur går det i svenskan? Det är ju ni som är ”belackare” som bara pratar skit om företaget. Ett sådant stort företag som tex myworld får många ”belackare” som alla andra stora företag får innan dom slår igenom riktigt stort.
Ble du arg pga pressen i Norge beretter sanningen og forteller at My World/ lyoness er svindel og bedrag og lotteritilsynet nå har polis annmeldt skiten ?
Du som har vært med noen år veit sikkert hvem svinet Terje Duesund er ?
Et skikkelig klappmongo som er høyest i Skandinavia ved svindle massor nordmenn.
Nå asyl i USA og slettet sin Facebook i 2018 og inte tør reise på ferie til Norge pga redd at møte folk han har lurat.
Hur mye har du tjenat på skiten og level er du på ?
Jeg syntes det er bra skøy jeg fikk deg så arg med min dokumentasjon på skiten at du måtte kommentere her og då veit vi alle også du følger med her på forum
Les mine linker og selv du fatter du er med i økonomisk kriminalitet.
Det er 20 personer som nå går til søksmål i Norge så følg med videre så vil jeg dele med deg hur dette går.
Her kan du se 20 overskrifter fra Bergens avisen i Norge ang MY world / lyoness ved bla deg litt nedover.
Inte mye positivt om selskapet.
https://www.ba.no/nyheter/lyoness/ok.../s/5-8-1178250