Citat:
Ursprungligen postat av
scania1
Har också en bekant som är inne i denna sekt, såg att han den 7e Juni var i Gelsenkirchen, Tyskland. Där de hade hyrt hela Veltins-arena och verkade ha någon form av storseans.
Verkar vara mycket pengar inblandat om man kan dra ihop en sån sak och dessutom ha Pitbull som pausunderhållning.
Har dessutom sett att de verkar hyra en massa konferansrum på diverse hotell för att ha "utbildningar" ,,,har dock inte lyckats få reda på vad dessa utbildningar skulle bestå i .
Har naturligtvis blivit tillfrågad av denne herre om jag ville gå med i detta men jag avböjde vänligt.
Angående City-gross så står det så här på deras hemsida:
2019-07-11
City Gross eVouchers är tillfälligt slutsålda
För tillfället har vi slut på City Gross eVouchers.
Detta beror på en miss i vår interna process på Cashback World. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så snabbt vi kan för att lösa detta, så att du kan köpa City Gross eVouchers igen.
Tack för ditt tålamod!
Bästa Hälsningar,
Cashback World-teamet
Not: Tillbaka på FB efter semester
Utbildningarna kostar pengar - och utbildningar handlar endast om att...
"Sälj medlemskap till klappmongon som betalar för att vara medlemmar så ni tjänar pengar på deras betalande" (Läs: Pyramidspel)
City Gross med presentkort - som nu helt plötsligt är slut?
Seriöst av Bluff å Båg... Dock bara ytterligare ett bevis på att Bluff å Båg köper presentkort i bulk och det finns inget (Och har aldrig funnits) något samarbete med City Gross.
Värt att notera...
Jag har varit borta 6 månader (-isch) från tråden...
Fortfarande inte en enda känd kedja (Livsmedel) som accepterar deras cashback card....