2018-07-14, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Hur enheter beräknas har jag redan kommenterat.
Det ni klappmongon INTE kan svara på är följande fråga som fortfarande är obesvarad
"VAR i kompensationsplanen framgår det att utbetalning sker om 3-5 år?"

Inget klappmongo har kunnat besvara detta - och sedan har klappmongon endera försvunnit från tråden eller blivit avstängda
Du har kommenterat ja, men du har inte förstått!
Sen har flera andra redan svarat dig att det INTE står i kompensationsplanen att det tar 3-5 år.
Det står endast hur mycket varje enhet ger. Tiden som varierar har vi stenkoll på genom att dela med oss information varje vecka. Tror säkert du eller någon annan av er antipersoner redan är med i de FB grupperna. Spela inte dum nu!

Citat:
1. Circle K presentkort som ni klappmongon skryter om är ren skit.
Dels finns det bättre rabatter och få - dels gäller presentkortet bara på bemannade stationer som redan i sin tur har dyrare bensin.

2. Om du läser längre bak i tråden så var det ett klappmongo som ljög om att man kunde använda 2 kort...
Klappmongot blev tyst när det bevisades via länkar till Circle K hemsida att endast ETT bonuskort vid varje köp fick användas - ytterligare bevis på "Icke existerande logig hos klappmongon"
1. Presentkorten är inte skit bara för de gäller på bemannade stationer. Du kan ju köpa allt inne i butiken med kortet också, köpa biltvätt etc. Inte bara drivmedel.
2. Presentkortet är inge bonuskort, det är ett presentkort köpt med bonus. Presentkortet kan du visst använda samtidigt som du reigistrerar köpet med Circle K´s eget kort eller ditt mastecard som du har anslutit till Circle K. Bara säga till i kassan så förklarar de hur!

Citat:
Och åter igen ditt klappmongo som uppenbarligen inte kan läsa mina inlägg ordentligt
Jag har INGENTING emot lokala handlare och småbutiker - det jag har något emot är lokala handlare och småbutiker som blir lurade av klappmongon att gå med i denna bluff eftersom dom rent matematiskt förlorar på det.
(Not: Och ingenstans har ni klappmongon kunnat motbevisa detta)
Du hånar lokala handlare mer eller mindre varje gång du uppmanar folk till att bara se stora kedjor som värda att handla hos. Du ser inte mångfalden i byar och städer som något eftersträvansvärt, du anser bara att större dagligvarukedjor förtjänar kunder. Fy fan för den utvecklingen!

Citat:
Hotels.com och Booking.com kommer ju att finnas kvar eftersom folk handlar via dom - men du missar , precis på sedvanligt klappmongosätt , att besvara frågan....
"Är det mer ekonomiskt för ett klappmongo att handla på Hotels.com via Bluff å Båg och få 4% rabatt eller skapa en blogg och lägga in tradedoubler själv och erhålla 10% rabatt?"
Tycker du att alla ska skaffa sig en blogg? Är du helt galen eller?
Gör så här: logga in på CBW´s sida- välj Hotels - länkas till Hotels - där får du nu samma rabatter och erbjudanden som alla andra som inte går via CBW.
Skillnaden är att de utan CBW kort missar CBW bonusen på 4 %!
Vem är det som förlorar? De med CBW kort eller de som är utan?

Vad är enklast? CBW kortet eller lära dig blogga och lägga tid på det?
Ibland är du sjukt inkonsekvent! Ena stunden gapar du om enkelhet, nästa att folk ska börja blogga för få sina rabatt!
Citera
2018-07-14, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slö
.... slutar skriva för attde har dragitsig tillbaka till sin lyxyacht full av storbystad bimbos och rullar sig i sin ”passiva inkomst”,
Moget inlägg som visar var du befinner dig i livet! "-Nä, jaaaag är iiiiiiinte bitter!"

Seriöst? Snacka om att ha skev syn på det hel!
Citera
2018-07-14, 14:23
Medlem
Vi hadde en svensk fyr på det norske forum på besøk som er med i my world og det opp til halsen .
Han innrømmet at ESP og enheter kom presidenter på toppen til gode og i så måte er det jo da selvsagt at my world er glade for og fikset at enheter kun har en levetid på 5 år .
Med så lite handel vil jo aldri enheter komme gjennom systemet og belønne de som har kjøpt disse .
Er en grunn til de har satt levetiden til 5 år .
Grunnen er selvsagt disse pengene blir borte i systemet og går til lønninger til griske presidenter .
Lykke til med kjøp av verdikuponger
Citera
2018-07-14, 15:11
Medlem
Artemis, vill du föra en saklig diskussion? Du kan svara på mina frågor? Om du bara vill gapa och kalla alla patetiska kan du gå tillbaka till dina extra stora relationer i malmö.
Citera
2018-07-14, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
Vi hadde en svensk fyr på det norske forum på besøk som er med i my world og det opp til halsen .
Han innrømmet at ESP og enheter kom presidenter på toppen til gode og i så måte er det jo da selvsagt at my world er glade for og fikset at enheter kun har en levetid på 5 år .
Med så lite handel vil jo aldri enheter komme gjennom systemet og belønne de som har kjøpt disse .
Er en grunn til de har satt levetiden til 5 år .
Grunnen er selvsagt disse pengene blir borte i systemet og går til lønninger til griske presidenter .
Lykke til med kjøp av verdikuponger
Vad är du inte har förstått med enheterna?
Enheterna tar inte hänsyn till din karriärnivå, de levererar exakt lika till alla. Det har ingen betydelse när du som person gick med i Lyconet utan när enheten genererades i balans systemet.
Citera
2018-07-14, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klapppmongo
Artemis, vill du föra en saklig diskussion? Du kan svara på mina frågor? Om du bara vill gapa och kalla alla patetiska kan du gå tillbaka till dina extra stora relationer i malmö.
Vilka frågor?

Sen är det väl inte jag som ger folk en massa fula epitet här! Den biten står Pellets, hans.greta och Petter100 för! Ja, och du själv också för den delen!

Malmö?
Citera
2018-07-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artemis18
Vad är du inte har förstått med enheterna?
Enheterna tar inte hänsyn till din karriärnivå, de levererar exakt lika till alla. Det har ingen betydelse när du som person gick med i Lyconet utan när enheten genererades i balans systemet.
Din svenske venn som kom på besøk var mer ærlig en deg ang dette opplegget og la ikke skjul på de norske presidenter hadde vært veldig KÅTE på klatre i level og med lite handel som i Norge ligger det i korta pengene til høye lønninger og bonus kommer ikke fra casback handel .
Hvorfor er det kun 5 års levetid på enheter ?
Og hvor tar pengene veien hvis en enhet ikke går gjennom system innen 5 år ?
Senast redigerad av Petter100 2018-07-14 kl. 16:00.
Citera
2018-07-14, 16:17
Medlem
Citat:
Vilka frågor?

Sen är det väl inte jag som ger folk en massa fula epitet här! Den biten står Pellets, hans.greta och Petter100 för! Ja, och du själv också för den delen!

Malmö?

Just nu har jag inte möjligheten att citera mina gamla frågor. Skulle du kunna va så snäll och kolla de tre senaste sidorna här så ser du hur jag försökt ställa frågor till dig.

Om du inte orkar ta dig tiden att föra en saklig diskussion kan jag skriva en längre sammanfattning imorgon.

Tack och ha en fin kväll!
Citera
2018-07-14, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
Hvorfor er det kun 5 års levetid på enheter ?
Og hvor tar pengene veien hvis en enhet ikke går gjennom system innen 5 år ?
1. En enhet har inte en fixerad tid till 5 år. Det kan gå fortare eller långsammare. Du borde veta detta!
2. Enheter finns kvar tills de gett sin bonus. Pengarna försvinner inte efter 5 år! Var har du fått det ifrån? Har du precis som Pellets också missat det hela?
Citera
2018-07-14, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klapppmongo
Just nu har jag inte möjligheten att citera mina gamla frågor. Skulle du kunna va så snäll och kolla de tre senaste sidorna här så ser du hur jag försökt ställa frågor till dig.

Om du inte orkar ta dig tiden att föra en saklig diskussion kan jag skriva en längre sammanfattning imorgon.

Tack och ha en fin kväll!
Är intresserad av en saklig disskussion men trött på att replikerna på sakliga svar blir: klappmongo, tokrunka, kryp tillbaka till din sten etc etc....
Citera
2018-07-14, 16:34
Medlem
Citat:
Moget inlägg som visar var du befinner dig i livet! "-Nä, jaaaag är iiiiiiinte bitter!"

Seriöst? Snacka om att ha skev syn på det hel!

Intressant. Så du har inte gått på mlm myten ,som bla lyoness, odlat genom falska presentationer om hur framgångsrika och rika deras "top medlemmar/icke anstälda" tjänar bara gwnom att sitta på arslet efter att ha byggt up sina nätverk av klappmongon?

Förmodar att du håller med mig i övrigt gällande mlm och vilka som "deltar" (ifor inte så svårt att ta till sig. Siffror och statestik är ju inte åsikter (såvidare man inte ljuger ihop nåt och vägrar/saknar underlaget).

Men då blir jag lite nyfiken. ? Varför ödslar du tid och energi på något som är i bästa fall ett dåligt och ej meriterande låglöne jobb (helt utan trygghet/säkerhet eller utvecklingsmöjlighet), i sämsta fall ett kriminellt pyramid spel där du som förmedlare riskerar att stå personligt ansvarig för dina offers förluster?
Citera
2018-07-14, 16:38
Medlem
Citat:
Du har kommenterat ja, men du har inte förstått!
Sen har flera andra redan svarat dig att det INTE står i kompensationsplanen att det tar 3-5 år.
Det står endast hur mycket varje enhet ger. Tiden som varierar har vi stenkoll på genom att dela med oss information varje vecka. Tror säkert du eller någon annan av er antipersoner redan är med i de FB grupperna. Spela inte dum nu!

1. Presentkorten är inte skit bara för de gäller på bemannade stationer. Du kan ju köpa allt inne i butiken med kortet också, köpa biltvätt etc. Inte bara drivmedel.
2. Presentkortet är inge bonuskort, det är ett presentkort köpt med bonus. Presentkortet kan du visst använda samtidigt som du reigistrerar köpet med Circle K´s eget kort eller ditt mastecard som du har anslutit till Circle K. Bara säga till i kassan så förklarar de hur!

Du hånar lokala handlare mer eller mindre varje gång du uppmanar folk till att bara se stora kedjor som värda att handla hos. Du ser inte mångfalden i byar och städer som något eftersträvansvärt, du anser bara att större dagligvarukedjor förtjänar kunder. Fy fan för den utvecklingen!

Tycker du att alla ska skaffa sig en blogg? Är du helt galen eller?
Gör så här: logga in på CBW´s sida- välj Hotels - länkas till Hotels - där får du nu samma rabatter och erbjudanden som alla andra som inte går via CBW.
Skillnaden är att de utan CBW kort missar CBW bonusen på 4 %!
Vem är det som förlorar? De med CBW kort eller de som är utan?

Vad är enklast? CBW kortet eller lära dig blogga och lägga tid på det?
Ibland är du sjukt inkonsekvent! Ena stunden gapar du om enkelhet, nästa att folk ska börja blogga för få sina rabatt!
1) Bra - då är det faställt en gång för alla att tiden för er klappmongon att få utdelning endast är fantasier och påhitt.
Ingen vet alltså med andra ord - ni kan såga 1 månad eller 100 år och inget går att bevisa

2) Nu ljuger du -- precis som förra klappmongot.
Ingen kan dra 2 stycken kort med rabatter på Circle K
Detta framgår solklart på Circle K hemsida samt att personalen även förklarat detta.
Du kan sluta med dina klappmongolögner

3) Jag handlar konstant i småbutiker - dessa är inte med i Bluff å Båg och håller priser som tangerar storvaruhusen. Så fort jag gått in i en klappmongobutik har priserna varit alldeles för höga och jag har lämnat butiken.
Drtta betyder åter igen ditt klappmongo - jag har INGENTING emot småbutiker.
Däremot har jag något emot butiker som gått med i bluff å båg

4) Jadu - stackars klappmongo.
Vad är bäst?
Jobba i 2 min så man själv har tradedoubler och får 10% på sitt köp på Hotels.com och det för alla framtida bokningar - eller låta bluff å båg ta 6% så man själv bara får 4%?
Bara att du ens försöker hävda det visar hur hjärntvättad du är som alla klappmongon.

Och det räcker att slänga upp en hemsida ditt klappmongo - att blogga varje dag är inte ett krav.

5) Fortfarande inget svar på vad som är fel i våra matematiska beräkningar. Du har uppenbarligen problem med din matematik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in