Citat:
Ursprungligen postat av constant
Eftersom ditt nick är MrLyoness och tråden handlar om företaget Lyoness och dess verksamhet, så vet jag inte om det är direkt off topic.
Att du som "marknadsförare" av företaget berättar att man kan få hela inkomsten från Lyoness utan att betala någon skatt är givetvis av vikt, då frågan i rubriken är om Lyoness är scam.
Är den skattefria biten något som det berättas om på rekryteringsträffarna? Brukar du berätta om det för de du rekryterar?
Att du däremot inte betalar skatt till skolor, eftersom du inte använder dig av någon kanske är lite off topic, jag antar att du betalade skatt när du gick i skolan istället, eller så har du kanske aldrig gått i någon?
Att jag menade det var off topic, så menade jag att vi började prata om ideologier mm. istället för Lyoness.
Ja, gällande "skattebiten" är det något jag nämner - att man måste betala skatt. Jag gick i en privat skola utomlands.
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Att anse det vara ett samarbete genom att betala medlemsavgiften var iallafall ett nytt sätt att se det på, men jag är helt med på vad du menar när du säger att du stöttar dem.

Du har lånat ut pengar privat till AIK en gång i tiden? Kan du vidareutveckla det? Var det till Fotbollen eller till Hockeyn? Var det mycket pengar? Var det till DSM? Varför kunde inte AIK använda sig av Agent 03?
Berätta gärna mer.
Japp - ordet "stöttar" är det rätta ordet här. Det var till Hockeyn, men jag har ingen lust att utveckla det mer på detta forum. Tycker jag börjar ge ut för många ledtrådar på vem jag är. Men i rena pengar så var det under 100000,-