Citat:
Samma gamla nonsens från skeptikerna, har pågått i över 2 år nu.
Man kan ju tro att Lyoness skulle vara nedstängt vid det här laget? I något land? Någonstans? Ge mig bara ett exempel under alla dess år?
Ni kan inte svara på det, ni vet inte. Ni tror en massa saker.
Exempel på ett stort företag som har gått från presentkort till cashbackcard är BauMax. Är verksamt i 9 länder i Europa. Ni tror inte att deras advokater har granskat Lyoness.
Ett annat exempel är KIKA, även dom kan man dra kortet hos i butik.
Ni tror er sitta på mer kunskap än företagens stora advokat firmor. Även Lyoness egna advokater?
Helt otroligt!
Antal medlemmar - Jan 2012: 1.900.000, Mars 2014: 3.600.000
Antal företag - Jan 2012: 19.000, Mars 2014: 39.000
Ingenting tyder på att detta är på väg neråt. Jag är glad över att lotteriinspektionen har skickat in en anmälan för misstänkt pyramidspel, tål att upprepas "misstänkt" . Det som kommer hända är att det blir nerlagt. Precis som i övriga länder där dom har blivit beprövade.
Lyoness är ett stort företag och har växt väldigt snabbt och kommer att fortsätta göra så. Att dom blir testade på detta sättet är inget konstigt. Utan är det bästa som kan hända!
Ni skeptiker som sitter i tråden tappar allt mer trovärdighet i allas ögon, ni sprider bara en massa negativa energi och missledande länkar som inte grundar sig någonstans. Ni älskar att sitta och käfta helt enkelt. Det kan vilken normalbegåvad individ som helst se efter dessa 2 år. Lägg ner!
Man kan ju tro att Lyoness skulle vara nedstängt vid det här laget? I något land? Någonstans? Ge mig bara ett exempel under alla dess år?
Ni kan inte svara på det, ni vet inte. Ni tror en massa saker.
Exempel på ett stort företag som har gått från presentkort till cashbackcard är BauMax. Är verksamt i 9 länder i Europa. Ni tror inte att deras advokater har granskat Lyoness.
Ett annat exempel är KIKA, även dom kan man dra kortet hos i butik.
Ni tror er sitta på mer kunskap än företagens stora advokat firmor. Även Lyoness egna advokater?
Helt otroligt!
Antal medlemmar - Jan 2012: 1.900.000, Mars 2014: 3.600.000
Antal företag - Jan 2012: 19.000, Mars 2014: 39.000
Ingenting tyder på att detta är på väg neråt. Jag är glad över att lotteriinspektionen har skickat in en anmälan för misstänkt pyramidspel, tål att upprepas "misstänkt" . Det som kommer hända är att det blir nerlagt. Precis som i övriga länder där dom har blivit beprövade.
Lyoness är ett stort företag och har växt väldigt snabbt och kommer att fortsätta göra så. Att dom blir testade på detta sättet är inget konstigt. Utan är det bästa som kan hända!
Ni skeptiker som sitter i tråden tappar allt mer trovärdighet i allas ögon, ni sprider bara en massa negativa energi och missledande länkar som inte grundar sig någonstans. Ni älskar att sitta och käfta helt enkelt. Det kan vilken normalbegåvad individ som helst se efter dessa 2 år. Lägg ner!
Återigen... pyramid eller inte, skitsamma. Men antalet medlemmar sjunker ju såklart inte, däremot "aktiva" medlemmar är ju något som är mer intressant att titta på. Lyoness är inte nedlagt, nej.. och det kommer inte o hända. Det som borde vara mer intressant, är varför Stadium förnekar samarbete och varför isåfall Stadium (som nu varit "lojalitetspartner" i typ 2 år), inte gått över till smidigare betalningssätt?
Vad tror du det beror på? (Det är en seriös fråga från min sida och snälla inga personliga påhopp, utan saklig diskussion. Lägg pyramidhistorien åt sidan också)
Tack på förhand