• 1
  • 2
2011-06-15, 15:41
Bannlyst
Ja, vem stör ordningen och balansen i samhällets traditionella könsrollsstrukturer mest; batikhäxor eller stjärtgossar?

Även om bögarna avviker från den traditionella manliga könsrollen så verkar dom vara rätt harmlösa och reko egentligen.

Men en del paranoida konspirationstokar hävdar att böglobbyn är minst lika “farlig” som sionismen, Islam eller radikalfeministerna. Inte vet jag, personligen tror jag att batikhäxorna är värst.

Vad tycker du?
Citera
2011-06-15, 15:44
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Ingen, märker aldrig av något.
Citera
2011-06-15, 15:45
Medlem
-Fitt-s avatar
Om du menar vilka som påverkar samhället mest så är det feminister eftersom att de utan undantag är mer eller mindre politiskt aktiva. Feminism är en relativt modern politisk ideologi medan bögeri är vanligt sedan urminnes tider och inte skadat "ordningen" nämnvärt.
Citera
2011-06-15, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Fitt-
Om du menar vilka som påverkar samhället mest så är det feminister eftersom att de utan undantag är mer eller mindre politiskt aktiva. Feminism är en relativt modern politisk ideologi medan bögeri är vanligt sedan urminnes tider och inte skadat "ordningen" nämnvärt.
En del pratar om "böglobbyn" som smider onda planer...
Citera
2011-06-15, 15:53
Medlem
token12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Ja, vem stör ordningen och balansen i samhällets traditionella könsrollsstrukturer mest; batikhäxor eller stjärtgossar?

Även om bögarna avviker från den traditionella manliga könsrollen så verkar dom vara rätt harmlösa och reko egentligen.

Men en del paranoida konspirationstokar hävdar att böglobbyn är minst lika “farlig” som sionismen, Islam eller radikalfeministerna. Inte vet jag, personligen tror jag att batikhäxorna är värst.

Vad tycker du?

bögar.
Citera
2011-06-15, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av token12
bögar.
Bögar skapar kaos eller oreda?
Citera
2011-06-15, 15:58
Medlem
token12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Bögar skapar kaos eller oreda?
Bögar skapar oreda.

Citera
2011-06-15, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av token12
Bögar skapar oreda.
Oreda för vem?
Citera
2011-06-15, 16:13
Medlem
Rifter666s avatar
Givetvis feminister. Vad gör bögarna för att påverka samhället negativt för heterokillarna?

Sen som någon annan har skrivit. Homosexualitet har alltid funnits och inte skadat samhället vad jag kommer på.

Feministerna som är politisk aktiva och tagit sig in i finrummet har däremot lyckats störa det mesta med sin propaganda. Värst drabbade tror jag universiteten är som är totalt infekterade av smörjan.
Citera
2011-06-15, 16:16
Medlem
Grandesporross avatar
Feminister är utan tvekan de mest inflytelserika... Bögar och gelikar är ganska harmlösa tycker jag, fast jag kan inte direkt säga att jag ser något sunt leverne i deras livstil....
Citera
2011-06-15, 19:28
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Bögeri och feminism är samma andas barn. Det är knappast en slump att i de länder där feminister har mycket makt så har även HBT-lobbyn långt framskjutna positioner. Studerar man hur det sett ut historiskt i Sverige och i andra länder under 1900-talet så ser man samma mönster.
Citera
2011-06-15, 20:09
Medlem
vonCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Givetvis feminister. Vad gör bögarna för att påverka samhället negativt för heterokillarna?

Sen som någon annan har skrivit. Homosexualitet har alltid funnits och inte skadat samhället vad jag kommer på.

Feministerna som är politisk aktiva och tagit sig in i finrummet har däremot lyckats störa det mesta med sin propaganda. Värst drabbade tror jag universiteten är som är totalt infekterade av smörjan.

+1

Bögar och feminister är ofta politiskt allierade, men homosexualitet som sexuell läggning har jag inte så mycket problem med. Feminism, å andra sidan, representerar ett politiskt ställningstagande baserat på sjuka och verklighetsfrämmande idéer, och de flesta feminister lider av en farlig sinnesröta som ofta är smittbar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in