Jag har samma sladd till en annan dator och då fungerar den klockrent. Både skärmen och sladden.
Grafikkortet säger du. Hur vet jag om det är integrerat i moderkortet eller om det är fristående? Eller är alla grafikkort fristående? (ursäkta min okunskap!
Jag har samma sladd till en annan dator och då fungerar den klockrent. Både skärmen och sladden.
Grafikkortet säger du. Hur vet jag om det är integrerat i moderkortet eller om det är fristående? Eller är alla grafikkort fristående? (ursäkta min okunskap!
Hmm.. alltså jag vill inte "lura dig" omedvetet. kan vara så att du har integrerat, men du missuppfattat. Skulle rekommendera att du lämnar ni burken över dagen på närmaste shop.. går att komma undan ganska billigt.. eller fråga nån som kan kika burken din
Beror på vilket moderkort du har osv.. och vilken typ av nätaggregat som krävs för att stödja X grafikkort och sånt.. du får nog fråga någon mer kunnig då, kan verkligen inte mycket
prova att kika på http://inet.se
Om du kan ta reda på vad du har för datordelar, så ring till dom och fråga
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!