Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-23, 04:56
  #169
Medlem
SkoterBengts avatar
Tycker det är sexigt med brudar som snusar. Dock inte lössnus.
lössnus är ju bara äckligt med massa löst skit som ligger i hela käften.
Nej, portion ska de va! Gärna white. Både för min del och tjejens.
Citera
2020-01-26, 15:36
  #170
Medlem
Att snusa är givetvis jätteäckligt. De flesta tjejer som snusar är rätt butchiga till sitt sätt, det vill säga stereotypt okvinnliga, vilket de flesta män förstås inte gillar eller tänder på. Detta är ingen fördom utan bara en preferens. Att de flesta män inte tänder på myrstackar eller älgar är inte heller baserat på fördomar utan har med preferenser att göra.

Jag gillar dock inte män som snusar heller.

Här kommer väl något som skulle kunna klassificeras som något av en fördom: de flesta människor som snusar ger väl inte ett hyperbriljant intryck rent intellektuellt sett.
Citera
2020-01-26, 16:02
  #171
Medlem
Findusofelixs avatar
Jag vet inte hur det ser ut för andra, men bland dom tjejer/kvinnor jag känner är det bara jag själv som kör lössnus...Gör egen snus också.

Fast dom flesta män jag känner till som snusar kör portion, så det verkar vara mera modernt än att snusa lössnus.

Är nog varken mera eller mindre kvinnlig än om jag inte snusat, jag är ju den jag är oavsett.
Citera
2020-01-26, 18:50
  #172
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vet inte hur det ser ut för andra, men bland dom tjejer/kvinnor jag känner är det bara jag själv som kör lössnus...Gör egen snus också.

Fast dom flesta män jag känner till som snusar kör portion, så det verkar vara mera modernt än att snusa lössnus.

Är nog varken mera eller mindre kvinnlig än om jag inte snusat, jag är ju den jag är oavsett.
Det verkar faktiskt vara ovanligt med tjejer som snusar lössnus, men jag förstår dig, portion är inte ett alternativ för mig.
Citera
2020-01-27, 07:12
  #173
Medlem
zlatanskusinbarns avatar
1: Tjejer som snusar är White Trash.
2: Tjejer som snusar är oattraktiva.

Skulle aldrig kyssa en tjej som snusar. Aldrig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback