Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-27, 22:23
  #61
Medlem
BRZMs avatar
Älskar att äta buffé på Pizza Hut. Goddamn, det är inte ofta det händer heller då närmsta restaurang ligger flertalet mil härifrån.

Tänk om McDonalds hade buffé!
Citera
2012-06-27, 22:26
  #62
Medlem
MundusOptimes avatar
Den enda buffé jag äter är thai-buffé och varför jag gör det är för att det är billigt och jävligt gott.
Citera
2012-07-11, 17:20
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Jag har tamejfan aldrig förstått mig på prylen med att käka buffé. Det händer väldigt sällan att jag gör det, men när jag väl gör det så är det om jag MOT FÖRMODAN åker båt (galaxy etc etc.)

Jag kan förstå att det är bra om man är jävligt hungrig, har dåligt med sedlar eller dyl. men av egna erfarenheter så verkar vissa människor bli fullständigt till sig såfort det vankas buffé, och det är här det kluriga kommer.
Jag kan käka relativt feta mängder mat, om jag tycker om maten dvs, men när man är och ska käka en buffé så är ju oftast "utbudet" det man WOW:ar över, men trots det så käkar man ju SÄLLAN så jävla mycket att man smakar på varenda jävla pryl?

Alltså, jag kanske inte har lärt mig knepet att käka buffé på rätt sätt, då jag alltid öser tallriken full av max 3-4 olika prylar. Är jag hungrig så käkar jag en till tallrik, denna gång med det som jag tyckte om från den förra.

Och allt jävla hets och vidrigt beteende som många människor har på buffér tänker jag inte ens ta upp, har ni aldrig stött på någon självgod jävla subba som glider in mitt kön med sina 4 småkids, så får ni lämna resten åt fantasin.

Jag avskyr bufféer.

För att skapa en sjuhelvetes diskussion nu; Vad är charmen med buffé?
Att man kan smaka sig fram lite antar jag. dom som kan sin sak med buffe kan ju sitta länge
Citera
2012-07-11, 17:21
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Älskar att äta buffé på Pizza Hut. Goddamn, det är inte ofta det händer heller då närmsta restaurang ligger flertalet mil härifrån.

Tänk om McDonalds hade buffé!
Du är min hjälte ^^ fuck vad gott med Mcdonalds eller Burger king buffe ^^
Citera
2012-07-11, 17:30
  #65
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Det är riktigt gött med buffé. Sunkig thaibuffé kan vara gott någon gång per år om man är ett gäng som käkar. Fan heller att man käkar buffé själv som något soc-fall.

Las Vegas är ju bufféernas Mecca. Bäst buffé har Wicked Spoon på Cosmopolitan. Galet stor med alla typer av rätter + ett enormt efterättsbord med bl.a. kulglass som man kan beställa. Annars kan man ju dra till en steak, hummer, caviar och champagne-buffé.
Citera
2012-07-11, 18:24
  #66
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodollz666
Du är min hjälte ^^ fuck vad gott med Mcdonalds eller Burger king buffe ^^

Vore en rolig upplevelse!
Citera
2012-07-11, 18:26
  #67
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Det är riktigt gött med buffé. Sunkig thaibuffé kan vara gott någon gång per år om man är ett gäng som käkar. Fan heller att man käkar buffé själv som något soc-fall.

Las Vegas är ju bufféernas Mecca. Bäst buffé har Wicked Spoon på Cosmopolitan. Galet stor med alla typer av rätter + ett enormt efterättsbord med bl.a. kulglass som man kan beställa. Annars kan man ju dra till en steak, hummer, caviar och champagne-buffé.

Varför är det fel att käka buffé själv?
Citera
2012-07-11, 20:20
  #68
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodollz666
Du är min hjälte ^^ fuck vad gott med Mcdonalds eller Burger king buffe ^^

Ja det vore trevligt. Problemet är väl bara att det är så lätt att sno med sig hamburgare så det skulle nog inte löna sig för donken. En bit pizza är ju svårare att få med sig i ett par servetter.
Citera
2012-07-13, 17:09
  #69
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Ja det vore trevligt. Problemet är väl bara att det är så lätt att sno med sig hamburgare så det skulle nog inte löna sig för donken. En bit pizza är ju svårare att få med sig i ett par servetter.

Hahaha, ja kanske det. Men vafan, tror nog att Donken har råd med lite svinn...
Citera
2012-07-13, 20:49
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Älskar att äta buffé på Pizza Hut. Goddamn, det är inte ofta det händer heller då närmsta restaurang ligger flertalet mil härifrån.

Tänk om McDonalds hade buffé!

Vad är det goda med McDonalds då?
Citera
2012-07-13, 20:50
  #71
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Vad är det goda med McDonalds då?

Älskar deras cheeseburgare.
Citera
2012-07-13, 22:33
  #72
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Varför är det fel att käka buffé själv?
Inget fel i det. Lade bara in en medveten provokation för att skoja lite. No offence.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback