Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-13, 22:18
  #1
Medlem
popcorn.mannens avatar
hejsan flashback! tog just 2mg ikto och fick reda på nu att jag ska ta pissprov, ska jag göra? jag pissar för jag torskat på weed, för jag har hört att dom måste "leta" efter ju ikto innehållet för de ska slå ut på benso, plus så har jag kol tabletter hört att det tar bort kemikaliska droger på piss prov, gör det de? snabba svar tack!
2011-06-14, 00:22
  #2
Medlem
SpirituzSanctis avatar
När är provet?
2011-06-14, 09:51
  #3
Medlem
popcorn.mannens avatar
löste sig ändå! men dock när man käkar skitet hur mycket höjs toleransen? tog en 1 mg igår kväll måste jag ta 5 mg för o känna något idag eller räcker det med 1 mg till idag då?`menar toleransen kanske inte höjs så jätte snabbt?
2011-06-14, 23:23
  #4
Medlem
Ikto -=x 72hh
2011-06-15, 08:03
  #5
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Ikto -=x 72hh
?
2011-06-15, 12:50
  #6
Avstängd
rockdolls avatar
.
2011-06-15, 12:51
  #7
Avstängd
rockdolls avatar
Just iktorivil är bra om man vill klara ett urinprov ur den synpunkten att stickorna har så högt gränsvärde för clonazepam (som är den aktiva substansen i ikto), så har man bara tagit 2mg så har man för liten mängd clonazepam i urinet för att stickan ska ge utslag. Så du lär komma undan denna gång.

Toleransen höjs inte på en enda gång, och inte så mycket som femdubbelt heller för den delen. Om du tar 1mg varje dag och blir lagom pixad på det så kanske det tar nån månad eller ett par innan du får ta lite mer för att få samma effekt, då får du höja till kanske 1½ mg. Efter ytterligare några måader får du höja till 2 mg osv. Toleransen höjs, men inte i raketfart precis. Särskilt inte om man tar så låga doser som en tablett (2mg)...
2017-03-25, 17:10
  #8
Medlem
Medicawaythepains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Just iktorivil är bra om man vill klara ett urinprov ur den synpunkten att stickorna har så högt gränsvärde för clonazepam (som är den aktiva substansen i ikto), så har man bara tagit 2mg så har man för liten mängd clonazepam i urinet för att stickan ska ge utslag. Så du lär komma undan denna gång.

Toleransen höjs inte på en enda gång, och inte så mycket som femdubbelt heller för den delen. Om du tar 1mg varje dag och blir lagom pixad på det så kanske det tar nån månad eller ett par innan du får ta lite mer för att få samma effekt, då får du höja till kanske 1½ mg. Efter ytterligare några måader får du höja till 2 mg osv. Toleransen höjs, men inte i raketfart precis. Särskilt inte om man tar så låga doser som en tablett (2mg)...

Bumpar denna och undrar - kan någon bekräfta detta, inte att jag misstror dig, rockdoll, men i o m att det gått 5 år sen detta skrevs...

Och är det Multistickorna vi pratar om här ? Hörde nåt obehagligt om speciella, AFC, eller vad de hette...dvs nån slags specialsticka för Klona....

Tacksam för hjälp... Tänkte oxå bara kanske 2-4 mg och sen en vecka. Utan alltså.. har bensotolerans.
2017-03-25, 17:27
  #9
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback