Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-13, 16:45
  #1
Medlem
rätt forumdel?

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.24...-pa-lekplatsen

Vad fan är det för fel på folk? Hur tänker man när man gömmer rosa tabletter under en jävla rutschkana?
Citera
2011-06-13, 16:49
  #2
Medlem
haha viken pajjas gömmer 150 tabletter på en lekpark?
Citera
2011-06-13, 16:51
  #3
Medlem
En riktig jävla idiot som gömmer knark där små barn vistas!
Citera
2011-06-13, 16:52
  #4
Medlem
kalkys avatar
kunde slutat riktigt illa där, tur att tösen spotta ut den!
Citera
2011-06-13, 16:52
  #5
Medlem
-"Konstgjort" heroin.....WTF!!
Citera
2011-06-13, 16:56
  #6
Medlem
mephedrons avatar
Att kalla xanor för konstgjort heroin var det roligaste jag hört.
Har de överhuvudtaget NÅGONTING gemensamt?
Tror dessutom så mkt jag vill på att hjärtat stannar efter en tablett x... ens om man är barn.
Citera
2011-06-13, 17:04
  #7
Medlem
Förstår inte riktigt artikeln, åt båda ungarna eller bara den ena?
Citera
2011-06-13, 17:15
  #8
Medlem
Aviarts avatar
Hahahaha konstgjort heroin? Vilka är det som utbildar dessa klåpare till poliser inom droger?

I denna artikel finns det i mina ögon tre idioter, personen som lämnar Xanor PÅ EN LEKPLATS! Mamman som borde ha lärt sin unge att ge fan i att stoppa saker dom hittar nergrävda/på marken i käften och slutligen den största av dom alla, artikelförfattaren.

Tusentals svenskar har Xanor på recept, är dom helt plötsligt knarkare? Han skulle nog tänkt till litegrann innan han dömer ut så många människor så snabbt. Dumme fan.
Citera
2011-06-13, 17:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
I denna artikel finns det i mina ögon tre idioter (...) Mamman som borde ha lärt sin unge att ge fan i att stoppa saker dom hittar nergrävda/på marken i käften

Hur vet du att mamman inte har lärt sin unge det? Treåringar gör inte alltid som dom blir tillsagda, framförallt när det finns godis inblandat
Citera
2011-06-13, 17:30
  #10
Medlem
Fotnoten är nästan till för att ursäkta idiotin, definitivt det roligaste i hela artikeln.

"Preparatet jämförs ofta med heroin."

Vilket jävla skämt.
Citera
2011-06-13, 17:44
  #11
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimst
Hur vet du att mamman inte har lärt sin unge det? Treåringar gör inte alltid som dom blir tillsagda, framförallt när det finns godis inblandat

Utifrån var dom kommer ifrån, ålder på mammorna och utseende så sätter jag min en av mina näsor på att mammorna satt på en parkbänk med varsin gul Blend och gnällde över att det inte finns några jobb på orten.
Citera
2011-06-13, 18:31
  #12
Medlem
"Lustigt" att den allmänna upprördheten i tråden gäller att någon kallade xanor för konstgjort heroin och inte det faktum att någon har äventyrat en stor mängd barns liv...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback