Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-21, 09:47
  #13
Medlem
tomyhockeys avatar
har färgat med hårfärg från willys har funkat så där billigt så klart funkar inte riktigt bra
har provat även i anskitet att färga skäggen funkat så där.

tycker däremot färg från åhlens , kicks, som kostar mellan 80kr / 120kr har vart bara bra och färger fortfarande både håret och skägg då och då .

jag åkte utomlands förra året så hittade jag i en butik utförsälning på Loreal färg förpackningar för 20kr köpte 10st klarade mig bra i 1 år nästan .
Citera
2017-05-24, 10:28
  #14
Medlem
Jag har alltid kört märket MOOD och är nöjd. Ligger på 45-50 spänn om man köper i vanlig butik (Willy:s, Maxi osv). Tar bäst om håret inte är fuktigt utan helt torrt när man använder blekningen. Dock så ska det vara ganska lite i förpackningen jämfört med dyrare märken (vilket jag inte kollat upp) så man får ta 2 om man inte har ganska kort eller tunt hår. I och för sig är det ju alltid smart att ta en extra om det inte skulle räcka så att man inte behöver köra i 200 km/h innan affären stänger
Citera
2017-09-01, 23:39
  #15
Medlem
A-party-with-martys avatar
Frågan är vilken som är bäst av Joanna el Mood? Ungefär samma pris när det är erbjudanden på Mood (35 spänn på Ö o B). Är det skillnad på hur länge färgen håller (även om den ska va permanent) jämfört med premium märken? Är ju trotts allt en massiv skillnad på 30 spänn och 170 spänn som dom exklusivaste kostar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback