Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2011-06-14, 00:27
  #61
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Tycker det var en bra sammanfattning av dig cred, även om jag tycker du är lite snorkig fortfarande. Du kan ju bara skriva att du har läst domen (eller berätta varför du kan såpass mycket om fallet)

Men du begriper väl att jag inte blir mindre snorkig om du käftar emot eller mopsar upp dig? Jag har tittat på domen, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
När fick mannen reda på att han hade hiv vet du det med? För det var ju knappast så att han fick reda på det och sen gick o körde oskyddat med henne. Var det typ i början av 09 eller senare så borde det vara svårt att säga att det var pga oralsex. Är ju inte så att läkarna kan köra tester och se exakt, typ "ser här att du åkte på hiv den 30 jan 2008"?

Det framgår inte när han fick HIV-besked, nej. Men tar ju ett tag innan HIV-viruset utvecklat sig, och därav kan det eventuellt uteslutas att han smittades i mars (om han exempelvis testade sig två veckor efter första oskyddade samlaget).

Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Hur som så hade han jävla otur, btw och OT vill du likt Vänsterpartiet ta bort infoplikten för de som har hiv?

Jag tycker vänsterpartiet har en del poänger i sina argument, men jag har inte tagit ställning i den frågan. Är väl kanske inte en fråga som intresserar mig så där supermycket heller.
Citera
2011-06-14, 00:27
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinoveritas
tailand är mitt tips

Kanske, jag tror på Thailand
Citera
2011-06-14, 00:28
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Givetvis, men man kan vinna någon miljon även om man bara spelar en gång.

Trist att sånt här händer, men pippar man med folk från "högriskländer" (halva afrika, asien osv) så är det väl sin plats att testa sig innan.

Halva? Hela stavas det väl...
Citera
2011-06-14, 09:02
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Men du begriper väl att jag inte blir mindre snorkig om du käftar emot eller mopsar upp dig? Jag har tittat på domen, ja.



Det framgår inte när han fick HIV-besked, nej. Men tar ju ett tag innan HIV-viruset utvecklat sig, och därav kan det eventuellt uteslutas att han smittades i mars (om han exempelvis testade sig två veckor efter första oskyddade samlaget).



Jag tycker vänsterpartiet har en del poänger i sina argument, men jag har inte tagit ställning i den frågan. Är väl kanske inte en fråga som intresserar mig så där supermycket heller.


Hehe gott snack du verkar vara en skön lirare trots allt. Jag är ju ny på bygget och vet inte riktigt vilka som man kan lita på än haha. Gillar sättet du smyger in i tråden på
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Thailändska.
istället för att direkt skriva att du har läst domen och det är så här o så här det enligt rätten har gått till.

Synd att man inte vet när killen fick sin hivdom, antar att vi inte kommer så mycket längre i ämnet. Använd alltid kondom får väl vara någon sorts prettoavslutning på den här tråden (och smaska inte analt ).

Avslutningvis så tycker jag att thaibruden är ett jävla svin jag förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa . Tycker med andra ord att att de som jobbar för att ta bort infoplikten för hivpositiva är helt snett på det (även om jag förstår att det handlar om stigmatisering osv).

ps titta gärna in i tråden om politiskt inkorrekt, haha vilka härliga människor man får fäktas med där .
__________________
Senast redigerad av svennekebab 2011-06-14 kl. 09:17.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback