Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-19, 18:06
  #733
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Känner inte du själv att det är lite onödigt att hänga ut Mathies tjej här?
Edit: sen ärligt talat tycker jag inte alls hon är så farlig eller? kolla Mathhis tänner och tänk hur han fått en tjej alls xD

Nej det tycker jag inte! Så som de tuggar på i podden så tror jag inte de förväntar sig mindre än att vi lyssnare snokar lite
Citera
2015-12-19, 21:58
  #734
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Nu ska dom tydligen släppa någon form av bok. Lite kul med tanke på att de för en vecka sedan totalsågade liknande saker i podden.
Nästa projekt är ett eget vin Nee men det känns rätt nice med en bok omd en är välgjord. Kommer definitivt beställa ett ex.
Citera
2015-12-20, 02:01
  #735
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Nu ska dom tydligen släppa någon form av bok. Lite kul med tanke på att de för en vecka sedan totalsågade liknande saker i podden.
Givet köp för min del ^^ boken då, inget jävla vin.
Citera
2015-12-22, 18:10
  #736
Medlem
namerlesss avatar
Tror ni Julavsnittet släpps inatt? Eller blir det senare?
Citera
2015-12-22, 18:51
  #737
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Tror ni Julavsnittet släpps inatt? Eller blir det senare?
Förhoppningsvis är veckans avsnitt julavsnittet!
Citera
2015-12-22, 18:58
  #738
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Tror ni Julavsnittet släpps inatt? Eller blir det senare?

Tror det blir som tidigare år att det kommer veckan efter.
Citera
2015-12-27, 23:37
  #739
Medlem
mrvecks avatar
Känns rätt fint när man tänker efter att Mathie förmodligen åkte till Göteborg för att stötta Jimmy när de var på bokmässan osv
Citera
2015-12-29, 23:20
  #740
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Vilken guldgruva av gamla avsnitt det är ändå, har ju lyssnat på varenda avsnitt minst en gång men tröttnar aldrig. Kan lätt beta av ett par avsnitt på jobbet flera gånger i veckan.

Haha alltså avsnittet EL Jefe när de kör MC Jims gamla hiphoptexter från tonåren

Bitch ass Bitch ass Bitch ass hoe! I dont give a fuck about none of yoo


Citera
2015-12-30, 18:23
  #741
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Vilken guldgruva av gamla avsnitt det är ändå, har ju lyssnat på varenda avsnitt minst en gång men tröttnar aldrig. Kan lätt beta av ett par avsnitt på jobbet flera gånger i veckan.

Haha alltså avsnittet EL Jefe när de kör MC Jims gamla hiphoptexter från tonåren

Bitch ass Bitch ass Bitch ass hoe! I dont give a fuck about none of yoo


HAHA så jävla sant. Är min personliga favorit det med!
Håller dock med Wookies pissande på bokens titel i senaste avsnittet. "Kör så länge det är kul" hade varit bra mycket bättre, eftersom det är ett mycket väl etablerat TFK-uttryck. "Shoblainx" har ju kommit till typ senaste fem avsnitten eller nåt.
Citera
2015-12-31, 00:36
  #742
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
HAHA så jävla sant. Är min personliga favorit det med!
Håller dock med Wookies pissande på bokens titel i senaste avsnittet. "Kör så länge det är kul" hade varit bra mycket bättre, eftersom det är ett mycket väl etablerat TFK-uttryck. "Shoblainx" har ju kommit till typ senaste fem avsnitten eller nåt.

Håller helt med, känns som att det är mest nya lyssnare som röstat. Ganska träligt namn på boken IMO...


Haha Woolke är så hysteriskt dålig på imitationer o dialekter, blir guld varje gång som nu i julavsnittet när han körde sin zigenarsvärmor
Citera
2015-12-31, 02:17
  #743
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Haha Woolke är så hysteriskt dålig på imitationer o dialekter, blir guld varje gång som nu i julavsnittet när han körde sin zigenarsvärmor
Så sant. Han har aldrig varit något vidare på imitationer, men det är ju underhållning i sig kan jag tycka xD
Citera
2016-01-02, 19:14
  #744
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
HAHA så jävla sant. Är min personliga favorit det med!
Håller dock med Wookies pissande på bokens titel i senaste avsnittet. "Kör så länge det är kul" hade varit bra mycket bättre, eftersom det är ett mycket väl etablerat TFK-uttryck. "Shoblainx" har ju kommit till typ senaste fem avsnitten eller nåt.
Det känns som att Johan kan ha använt shobalinx tidigare, men det är först nu i de allra senaste avsnitten det etablerats som ett gemensamt återkommande uttryck.

Vidare är det en ganska underlig titel till en bok. Nu har jag inget minne av att vi fått några detaljer om bokens innehåll, men det känns som lite väl mycket internhumor med den titeln. Bara TFK-lyssnare skulle antagligen ens titta på den. Kanske hade något mer beskrivande varit bättre, och spara internhumorn till bokens innehåll?

Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Så sant. Han har aldrig varit något vidare på imitationer, men det är ju underhållning i sig kan jag tycka xD
Hah, precis. Roligt hur obekväm han blir när han själv inser hur kass han är. Johan däremot har för mycket stolthet för att dra fram en karaktär.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback