Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-30, 12:01
  #697
Medlem
escilichiss avatar
Johan är allt med "chef" på pec, då jag har en bekant som har jobbat där som försäljare och han hade Johan som chef
Citera
2015-11-30, 12:37
  #698
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Johan är allt med "chef" på pec, då jag har en bekant som har jobbat där som försäljare och han hade Johan som chef
Vad menar du?
Hur var han som chef och kollega då?
Det vore intressant att höra lite "skvaller". Av någon jävla anledning.
Citera
2015-11-30, 13:36
  #699
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad menar du?
Hur var han som chef och kollega då?
Det vore intressant att höra lite "skvaller". Av någon jävla anledning.

Kan tänka mig att gänget är rätt "normala" vanligtvis, dvs som vilket grabbgäng som helst. Det är i slutna rum man sköjjar och går lös
Citera
2015-12-01, 00:22
  #700
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad menar du?
Hur var han som chef och kollega då?
Det vore intressant att höra lite "skvaller". Av någon jävla anledning.
Äh, ge Johan lite privatliv. Som han sa i något avsnitt av podden delar han redan med sig med halva sitt liv i podden. Även om det är spännande behöver vi inte veta allt. :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Kan tänka mig att gänget är rätt "normala" vanligtvis, dvs som vilket grabbgäng som helst. Det är i slutna rum man sköjjar och går lös
Hah, jo, antagligen. Men "slutna rum"... 😅
Citera
2015-12-01, 14:21
  #701
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad menar du?
Hur var han som chef och kollega då?
Det vore intressant att höra lite "skvaller". Av någon jävla anledning.

Nej ja menar att han var platsChef också som sin fru på pec och inte "telefonförsäljare" som nån trodde att han var. Men jag kanske fatta fel

Han ska tydligen ha varit riktigt dryg etc som chef, inte alls lika "skön" som han kan uppfattas som i podden. Har även hört att han ska va en riktigt jävlafitta privat (dryg) mot folk han inte känner. Men jag har aldrig pratat med han i verkliga livet så detta kanske man får ta med en nypa salt. Min egna uppfattning om johan "irl" är väl att han ser sig lite bättre än annat folk han inte känner. Men jag har ingen aning.

Men det skulle ju va helt klart "oproffsigt" att vara så som han är i podden på sin arbetsplats speciellt som chef.
Citera
2015-12-01, 19:18
  #702
Medlem
Run3s avatar
Veckans avsnitt är försenat! https://www.instagram.com/p/-wjUHDBgEL/ Skyll på Mathie som smiter iväg på semester!
Citera
2015-12-02, 08:46
  #703
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Nej ja menar att han var platsChef också som sin fru på pec och inte "telefonförsäljare" som nån trodde att han var. Men jag kanske fatta fel

Han ska tydligen ha varit riktigt dryg etc som chef, inte alls lika "skön" som han kan uppfattas som i podden. Har även hört att han ska va en riktigt jävlafitta privat (dryg) mot folk han inte känner. Men jag har aldrig pratat med han i verkliga livet så detta kanske man får ta med en nypa salt. Min egna uppfattning om johan "irl" är väl att han ser sig lite bättre än annat folk han inte känner. Men jag har ingen aning.

Men det skulle ju va helt klart "oproffsigt" att vara så som han är i podden på sin arbetsplats speciellt som chef.

Du vräker ur dig mycket skit utan att veta särskilt mycket.
Citera
2015-12-04, 22:51
  #704
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Veckans avsnitt är försenat! https://www.instagram.com/p/-wjUHDBgEL/ Skyll på Mathie som smiter iväg på semester!
Najs, blir att lyssna på hemma med några öl istället för på jobbet som vanligt
Citera
2015-12-06, 07:34
  #705
Medlem
Ae skämskudde när Mathie försökte försvara sina raptexter... "Det är mycket djupare än så", "Den raden är bättre än 90% av all rap som skrivs idag".

Mathie, det som lästes upp var skit taget ur kontext eller inte, det var INGENTING, det var floskler som lät som att de skrivits av en trettonåring. Woolke verkade iaf ha viss distans till det hela haha.

Och nej det här är ingen aggression mot ert dissande av LW, jag skiter i honom.
Citera
2015-12-06, 23:40
  #706
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dividedbyhm
Ae skämskudde när Mathie försökte försvara sina raptexter... "Det är mycket djupare än så", "Den raden är bättre än 90% av all rap som skrivs idag".

Mathie, det som lästes upp var skit taget ur kontext eller inte, det var INGENTING, det var floskler som lät som att de skrivits av en trettonåring. Woolke verkade iaf ha viss distans till det hela haha.

Och nej det här är ingen aggression mot ert dissande av LW, jag skiter i honom.
Jag tyckte det var en underbar programdel. 😀 Det var kul att höra framförallt Mathie försvara sina rapptexter och hur Mathie och Wolke fick turas om att ta på sig skulden för textraderna som lästes upp.

Även om Wolke visade sig ha mer distans än Mathie, så tycker jag att Mathie drog igenom det med viss glimten-i-ögat.

Nu har jag inte lyssnat på LW, men jag tycker ändå det är lite småroligt med denna fejden.
Citera
2015-12-08, 02:53
  #707
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Det är rätt kul det här med deras rapbakgrund och hur dem aldrig velat prata om den. Johan har tagit upp det lite då och då genomn åren men de har aldrig velat prata om det vilket är ganska trist IMO. Dock så ligger ju deras album uppe på spotify
Citera
2015-12-16, 01:19
  #708
Medlem
snikvards avatar
Haha fan vad sjukt, spekulationerna tidigare i tråden om att Wookie är singel stämde tydligen
Ska jag vara riktigt cynisk tänker jag direkt att detta är perfekt stoff för podden med tanke på att alla herrarna varit stadgade sedan starten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback