Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 12:08
  #1321
Medlem
mmas avatar
Lyssnar folk fortfarande på detta?
Citera
2017-11-01, 18:32
  #1322
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Lyssnar folk fortfarande på detta?
Dom har ju sänkt en massa pengar i att ta fram en ny app, så för deras egna plånbok hoppas jag det. :-P

På Google Play står det att dom har "5000+ downloads". Vet inte om det finns några fler metrics att gå på? Tydligen ska man kunna kommentera avsnitt i appen nu, så det är väl en ytterligare indikator.

Vet inte riktigt hur man kollar, men antalet bokade biljetter på https://www.nortic.se/tickets/event/15072 är väl ytterligare en indikator.
Citera
2017-11-01, 18:34
  #1323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Lyssnar folk fortfarande på detta?

Lyssnar på gratishalvtimmen ibland. Ganska rolig pod men tycker inte den är tillräckligt bra för att vara värd pengar ur studentbudgeten.
Citera
2017-11-02, 07:40
  #1324
Medlem
spyder123s avatar
Jag tror nog att de har börjat få in tillräckligt för att i alla fall delvis endast jobba med podden.
Citera
2017-11-02, 12:09
  #1325
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Jag tror nog att de har börjat få in tillräckligt för att i alla fall delvis endast jobba med podden.
Måste ju in mycket shekels om alla tre ska kunna leva på det. Har de sagt på sistone hur deras arbetssituationer ser ut? Ska bli intressant när nästa årsredovisning för deras bolag släpps.
Citera
2017-11-13, 17:15
  #1326
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Går att testa en månad gratis nu, behöver inte fylla i kortuppgifter eller nåt. Kul attt börja lyssna lite igen!
Citera
2017-11-25, 16:19
  #1327
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Någon som är på plats på waterfront ikväll??
Citera
2017-11-25, 16:26
  #1328
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Någon som är på plats på waterfront ikväll??
Tänkte precis fråga samma sak. Inte för att jag lyssnar. Men ändå kul för dom att slå till på stort på Waterfront - ska tydligen vara liveband och grejer.
Vore intressant att höra om hur mycket folk det var och om det var bra!
Citera
2017-11-25, 17:54
  #1329
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Tänkte precis fråga samma sak. Inte för att jag lyssnar. Men ändå kul för dom att slå till på stort på Waterfront - ska tydligen vara liveband och grejer.
Vore intressant att höra om hur mycket folk det var och om det var bra!

Verkar inte vara fullsatt iallafall, blir det lite mer show nu denna gång kanske?
Citera
2017-11-28, 09:41
  #1330
Medlem
Whosefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Tänkte precis fråga samma sak. Inte för att jag lyssnar. Men ändå kul för dom att slå till på stort på Waterfront - ska tydligen vara liveband och grejer.
Vore intressant att höra om hur mycket folk det var och om det var bra!

2400 pers men kändes fullsatt och en genomtänkt show som hade allt - 10/10 ! Det enda att klaga på var alla överförfriskade idioter brevid oss i publiken.
Citera
2017-12-13, 07:17
  #1331
Medlem
Fan jag blir galen på Woolkes nya sätt att vara i podden. Han överröstar dom andra och har allmänt blivit mer gapig i sitt framförande än vad han va förut. Förr va han lugn och sansad vilket jag tyckte behövdes för att balansera podden då Mattie och Johan kan vara ganska gapiga.

Känns som detta började i avsnitten efter deras senaste live-framträdande. Hybris?

Någon mer som har tänkt på detta?
__________________
Senast redigerad av Tatcher 2017-12-13 kl. 07:20.
Citera
2018-01-15, 11:04
  #1332
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatcher
Fan jag blir galen på Woolkes nya sätt att vara i podden. Han överröstar dom andra och har allmänt blivit mer gapig i sitt framförande än vad han va förut. Förr va han lugn och sansad vilket jag tyckte behövdes för att balansera podden då Mattie och Johan kan vara ganska gapiga.

Känns som detta började i avsnitten efter deras senaste live-framträdande. Hybris?

Någon mer som har tänkt på detta?
Ja jag håller med, Woolke behöver vara den lugna motpolen för det ska vara bra och balanserat. Det har han inte varit på senaste.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback