Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 19:54
  #1285
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Haha, minst sagt. Ingen diskussion om poddens innehåll i stort sett sedan de blev giriga judar med obligatoriskt premiummedlemskap.

Har de sagt hur många prenumeranter de har? Eller kan man se det i appen på något sätt? Eller har de sagt hur mycket de tjänar någon gång? Vore väldigt intressant att veta hur det går finansiellt för dem.

Har de fortfarande en Facebook-grupp för betalmedlemmar (f.d. Poddkassan)? Är det någon aktivitet där från lyssnarna?

Tror de tog bort poddkassegruppen, var själv medlem. Så drygt, har inget emot att bidra men premium ställer jag inte upp på
Citera
2017-08-18, 19:56
  #1286
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Tror de tog bort poddkassegruppen, var själv medlem. Så drygt, har inget emot att bidra men premium ställer jag inte upp på
Du vet inte om man blir inbjuden till någon grupp som premiummedlem då?
Citera
2017-08-18, 20:02
  #1287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du vet inte om man blir inbjuden till någon grupp som premiummedlem då?
Jag är premiummedlem och jag är rätt säker på att det inte finns någon grupp. Känns som att det inte är så många som lyssnar längre, och det är inte så konstigt med tanke på att man blir påtvingad att betala och att deras app suger. Dock håller de på att jobba på en ny app som verkar släppas rätt snart.
Citera
2017-08-18, 20:03
  #1288
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Jag är premiummedlem och jag är rätt säker på att det inte finns någon grupp. Känns som att det inte är så många som lyssnar längre, och det är inte så konstigt med tanke på att man blir påtvingad att betala och att deras app suger. Dock håller de på att jobba på en ny app som verkar släppas rätt snart.

Funkar det att lyssna från pc nu?
Citera
2017-08-18, 21:14
  #1289
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Jag är premiummedlem och jag är rätt säker på att det inte finns någon grupp. Känns som att det inte är så många som lyssnar längre, och det är inte så konstigt med tanke på att man blir påtvingad att betala och att deras app suger. Dock håller de på att jobba på en ny app som verkar släppas rätt snart.
Har du lyssnat länge? Känns det som att fler eller färre mejlar in nuförtiden jämfört med förr? Förr i alla fall fick de ju så mycket mejl att de kunde gallra bort mycket och ändå ha en massa i showen att pissa på och knappt ge någon uppmärksamhet. Kan tänka mig om det numera är färre som mejlar dem, att de då får dryga ut tiden genom att ge mejlen mer tid och respekt än tidigare.
Citera
2017-08-19, 06:46
  #1290
Medlem
KavliBaconosts avatar
Ingen aning om hur de går ekonomiskt men eftersom Mathie slutat jobba sitt vanliga jobb för att jobba 100 % med podden så lär de ju dra in skapligt iaf.
Citera
2017-08-19, 06:53
  #1291
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Ingen aning om hur de går ekonomiskt men eftersom Mathie slutat jobba sitt vanliga jobb för att jobba 100 % med podden så lär de ju dra in skapligt iaf.
Jasså, det var ju inte illa. Kanske jag är en party pooper nu, men det kan ju ändå vara så att de drar in lite deg och att han lever på tjejens inkomst, om han nu fortfarande har en tjej.
Citera
2017-08-19, 07:00
  #1292
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jasså, det var ju inte illa. Kanske jag är en party pooper nu, men det kan ju ändå vara så att de drar in lite deg och att han lever på tjejens inkomst, om han nu fortfarande har en tjej.


Ingen aning, är inte tsm med gamla tjejen längre, har en ny från Stockholm, där de känns som han spenderar mer tid nu än i K-hamn.
Citera
2017-08-19, 10:36
  #1293
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Ingen aning, är inte tsm med gamla tjejen längre, har en ny från Stockholm, där de känns som han spenderar mer tid nu än i K-hamn.

Mathie är fortfarande skriven i k-hamn så kanske är så att nya tjejen har deg?
Citera
2017-08-19, 10:53
  #1294
Medlem
Deras bolag gick plus med 105k 2016 och det betalades ut 100k till aktieägarna. Så om dom påstår att dom nu kan leva på skiten så ljuger dom
Citera
2017-08-19, 18:19
  #1295
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Deras bolag gick plus med 105k 2016 och det betalades ut 100k till aktieägarna. Så om dom påstår att dom nu kan leva på skiten så ljuger dom
Var ser du det?
Citera
2017-08-19, 18:20
  #1296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Var ser du det?

http://www.allabolag.se/5590862222/bokslut
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback