Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 05:26
  #61
Medlem
Kurt1s avatar
Hur ser lagstiftningen kring sexköp ut i Polen? Lagligt att köpa sexuella tjänster? Lagligt med bordeller?
Citera
2018-06-27, 08:37
  #62
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Hur ser lagstiftningen kring sexköp ut i Polen? Lagligt att köpa sexuella tjänster? Lagligt med bordeller?

Enligt Wikipedia så är prostitution lagligt men att driva bordell är det inte. Inte heller att tjäna pengar på någon annans prostitution.
Citera
2018-07-10, 23:53
  #63
Medlem
Polen var bra fram till för 2-3 år sedan, nu är det för mycket scammers och de fräscha tjejerna är nästan lika dyra som i Tyskland. En timme i en annons på Roksa eller Odloty betyder inte en timme i verkligheten utan snarare 15-20 minuter med en utlösning. Rekommenderar Tyskland istället.
Citera
2019-03-06, 00:37
  #64
Medlem
slidsekret88s avatar
Åker till Gdansk snart. Är det Odloty som gäller om man vill hitta damer? Nästan löjligt billigt ju? Billigare än Thailand. Blir lite misstänksam. Kan verkligen Polen vara så bra...
Citera
2019-03-12, 03:38
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Åker till Gdansk snart. Är det Odloty som gäller om man vill hitta damer? Nästan löjligt billigt ju? Billigare än Thailand. Blir lite misstänksam. Kan verkligen Polen vara så bra...
Om du går på strippklubbar i Gdansk så berätta gärna om dina erfarenheter därifrån.
Citera
2019-03-13, 02:26
  #66
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mabuse76
Om du går på strippklubbar i Gdansk så berätta gärna om dina erfarenheter därifrån.
Jag kommer absolut inte besöka strippklubbar! Var på en senast jag var i Gdansk med en vän. Efter ett tag kom en av dansarna med en drinklista där dom tiggde om att man skulle köpa drinkar till tjejerna för hundratals kronor utan att få någon vettig motprestation. Det var ett jävla tjat och helt ovärt. Jag och min vän lyckades till slut fly hals över huvud. Åker ensam denna gången och kommer bara fokusera på eskorter och eventuellt massagekliniker. Aldrig mer strippklubb!
Citera
2019-03-23, 02:40
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Jag kommer absolut inte besöka strippklubbar! Var på en senast jag var i Gdansk med en vän. Efter ett tag kom en av dansarna med en drinklista där dom tiggde om att man skulle köpa drinkar till tjejerna för hundratals kronor utan att få någon vettig motprestation. Det var ett jävla tjat och helt ovärt. Jag och min vän lyckades till slut fly hals över huvud. Åker ensam denna gången och kommer bara fokusera på eskorter och eventuellt massagekliniker. Aldrig mer strippklubb!

Okej.
Vad hette klubben? Och vad menar du med "vettig motprestation"? Fanns det inte private rooms? När var detta?
Citera
2019-03-24, 23:51
  #68
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mabuse76
Okej.
Vad hette klubben? Och vad menar du med "vettig motprestation"? Fanns det inte private rooms? När var detta?
Jag vet inte vad den heter men om du promenerar på gatorna i gamla stan så kommer du bli attackerad av tio pers som vill slänga in dig på strippklubben. Lustigt nog lyckades jag hamna där igen trots allt då mitt suparsällskap prompt ville in. Det var ännu sämre än förra gången. Nu fanns det inte ens några snygga donnor. Jag var jävligt packad så minns inte allt men höga priser och dåliga tjänster är väl en rimlig sammanfattning. Sedan bar det av i en taxi till en bordell. Där jobbade slitna och fula brudar. Verkligen inget toppenställe. Frågade en chaufför dagen efter och hamnade då på samma ställe igen. 300 sloty kostar det iaf för en "timmes" sex med standardutbudet. Odloty var precis som många redan skrivit hopplöst. Antingen inga svar eller fel tjej på annonsen eller annat krångel.
Sammanfattningsvis. Är man ute efter sex så är Gdansk ett dåligt val. Jävligt synd för flyget kostade 250 t/r...
Citera
2019-04-11, 02:43
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Åker till Gdansk snart. Är det Odloty som gäller om man vill hitta damer? Nästan löjligt billigt ju? Billigare än Thailand. Blir lite misstänksam. Kan verkligen Polen vara så bra...
Har du varit till Gdansk än?
Citera
2019-04-11, 17:37
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superman1
Såg att det kostar 500 kr för ett ligg. Det är ju sjukt billigt. Varför åker inte folk ditt istället för tyskland och dk?
FK hus?
Vet du några bra hemsidor man kan kolla på?
polska tjejer är dessutom väldigt sexiga och snygga
Citera
2019-04-11, 22:48
  #71
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mabuse76
Har du varit till Gdansk än?
Eh, ja. Läs inlägget ovanför ditt. Det var en flopp. Strippklubben sög, Odloty sög och bordellen dit alla taxichaffisar kommer köra dig suger också.
Citera
2019-04-12, 14:00
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Eh, ja. Läs inlägget ovanför ditt. Det var en flopp. Strippklubben sög, Odloty sög och bordellen dit alla taxichaffisar kommer köra dig suger också.
Aha, det var jag som fatta fel, trodde du berättade om ett tidigare besök, men du var alltså där nu i mars?!
När du skrev att du snart skulle dit, fattade jag det som att det var ett andra besök...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback