• 1
  • 2
2002-12-11, 23:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vill passa på och varan er som inte testa salvia för det. Det är inge svaga grejjer som sakt.

Beställa "vanlig" salvia å rök det ur BONG! Alla som jag har hört som rökt det ur vaporizer har blivit missnöjda å inte fått bra effekt.

Om ni tror att ni får en bättre tripp av å lassa på massor av det starkaste extraktet ni kan hitta (10 - 13x) Då har ni FEL! Det blir inte alls kul om man tar förmycket..

Beställa gärna 10 - 13x men ta det fruktansvärt lungt med doseringen och arbeta er uppåt, annars snetrippar även den mest erfarne.

Komihåg att använda en strom/toch tänderare sån som blir 1300ºc för bästa effekt.
Citera
2002-12-12, 00:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Tycket likaså.
Rökte första gången blad.
Det blev "skit".
Att pröva med 5x eller 10x eller 13x
skulle jag aldrig.
Att kalla detta en drog är ett skämt.
Ska aldrig mer ta det.
Att det är lagligt gör det inte bättre.
När jag var ung tog jag och mina polare "spikklubba".
Datura, fy fan, vill berätta att min polar som hade en psykos
av hasch, fick piller från (sankt Larspsyket, lund).
Detta en story från 80-talet.
I allafall dessa piller gjorde mig exakt lika trippad som när jag tog 50 frön spikklubba. Därför vet jag att spikklubba används för att bota haschspykos. Att ta dessa piller i mängder var knappast bra, men hade samma effekt som min polares piller. Fy fan, den värsta tripp i mitt liv.
För det var den samma med spikklubba som med min polares piller.
Jag hoppas att detta har gett någon en respekt av oss gammla fulingar.
Om inte så hoppas jag att ni brinner i helvetet. Lyssna på mig eller.......
Det är inte kul att vara väck utan kontroll. Tre dagars psyko, mina föräldrar ringde ambulans. Såg vad jag drömmde. Ingen kontakt med verkligheten. Går inte att styra. OK, salvia+datura=skit
Citera
2003-07-25, 23:09
äldre konto (old)
Ej medlem
när jag första gången testade Salvia beställde jag vanliga Salvia DIvinorum (inget extrakt) och rökte i jollar med en liten torchtändare... hände inte så mycket mer än att jag blev smått snurrig o glad som fan... men jag fick inte samma skrattnojjor som mina vänner fick när de var med.

sen efter kanske ett halvår senare ville jag ge mej in på lite starkare preparat salvia.. så jag och en kompis beställde 1 g salvia x10 extrakt.
Vi var 3 som skulle röka....
Vi delade upp allt i 16 olika doser.. och använde bara 1 per person..
Så vi satt igång med min första kompis.. (vi använde en hemmagjord vattenbong och en rejäl torchtändare med 1300grader).. Han inhalerade och efter han hållt det inne i ca 30 sekunder fick han världens skrattnojjor men såg ej några hallisar. han blev helt normal efter ca 7 minuter..

Nu var det dags för den andra... Han drog in ett fett bloss och efter ca 15 sekunder kunde han inte hålla sig för skratt och garvade o dreglade som en idiot.. Han reste sig och var helt flummad, typ som han flöt runt i rummet... Men dock såg inga hallisar... sen blev han normalare efter ca 10 minuter...

Nu var det min tur... Jag drog in ett kraftigt bloss.. höll inne i ca 40 sekunder... allt blev som när jag rökte vanliga salvian fast minst 15 ggr kraftigare.. allt "kändes" kantigt och bultade tillsammans som mitt hjärta bultade (skit fort)... men inga hallisar alls... det kändes som jag var i en film om nån liten pojke och sina kompisar i en trädkoja.... sen började "kompis nr 2" psyka mej.. inte mycket alls men lite... i den stämningen ville ja bara dö.. hela mitt självförtroende brakade loss o jag började nästan gråta... jag blev skit nojjig.. och bara hoppades att trippen skulle sluta någon gång...

så där dåligt har jag nästan aldrig mått "psykiskt" i hela mitt liv...

resumé av effekten: inga hallisar alls, jag kände bara olika konstiga känslor och uppfattningar om miljön... och så ska jag inte glömma... en riktig jävla snedtripp för min del....

så det e väldigt viktigt att ni som ska testa salvia att ni verkligen verkligen kan lita på dina kompisar och som kan ställa upp för dig... för så lätt kan man få en riktig jävla snedtripp...

ska testa nåra gånger till utan "horkompisen nr 2"... 8)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in