Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-01-03, 08:42
  #61
Medlem
Joda. Varit gift med fanskapet.

Hen gjorde 10 originalskivor, med autograf och allt. Jag råkar ha 4 st kvar i min ägo, eller ja, 5 st med min .
10 år efter första skivan gjorde hen en ny (riktigt svängig), skiva. Där är jag också med förresten. Det var en låt kvar att göra, sen struntade hen i att lägga ut den. Irriterande.

Men hör och häpna, jag har ju dom nya låtarna i min ägo dom också såklart!
Citera
2024-01-14, 03:08
  #62
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turisq
Joda. Varit gift med fanskapet.
Hen gjorde 10 originalskivor, med autograf och allt. Jag råkar ha 4 st kvar i min ägo, eller ja, 5 st med min . 10 år efter första skivan gjorde hen en ny (riktigt svängig), skiva. Där är jag också med förresten. Det var en låt kvar att göra, sen struntade hen i att lägga ut den. Irriterande.
Men hör och häpna, jag har ju dom nya låtarna i min ägo dom också såklart!

Sjung Ut människa. Vem är denna "Djungeltrubadur"
Citera
2024-04-21, 19:18
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turisq
Joda. Varit gift med fanskapet.

Hen gjorde 10 originalskivor, med autograf och allt. Jag råkar ha 4 st kvar i min ägo, eller ja, 5 st med min .
10 år efter första skivan gjorde hen en ny (riktigt svängig), skiva. Där är jag också med förresten. Det var en låt kvar att göra, sen struntade hen i att lägga ut den. Irriterande.

Men hör och häpna, jag har ju dom nya låtarna i min ägo dom också såklart!

Haha, nog misstänker man att du myttar, men jag kommer välja att tro på dig. Kul att han fortfarande tramsar runt!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback