Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-21, 11:22
  #3649
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomkorv
Det är lite ledsamt att säga men jag befarar att de kan bli deras sista. Jag tror att Filips knarkande förr eller senare kommer att leda till att medierna måste fördöma han likt Silicon Valley stjärnan TJ Miller.
Fredrik känns lite mer i tid. Jag får en känsla av att han hålls gisslan av sin lojalitet till sin trogna kumpan Filip. Han är lite för försiktig för att bara bli Fredrik, punkt. Skulle inte utesluta att det händer inom några år men grabbarna tjänar nog lite för mycket tillsammans som duo för att det ska ske.
Det är väl klart att de tjänar pengar.
Och det är pengar som - åtminstone Filip Hammar - har gjort sig beroende av.
Dvs har du sett vad huspriserna ligger på där han köpte hus i Los Angeles ???
Omkring fem miljoner dollar (plus årlig fastighetsskatt på det) ... och för att ha råd med amorteringar av den storleksklassen behöver man nog behålla inkomstkällan så länge det bara går.
Citera
2018-07-21, 13:35
  #3650
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomkorv
Det är lite ledsamt att säga men jag befarar att de kan bli deras sista. Jag tror att Filips knarkande förr eller senare kommer att leda till att medierna måste fördöma han likt Silicon Valley stjärnan TJ Miller.
Fredrik känns lite mer i tid. Jag får en känsla av att han hålls gisslan av sin lojalitet till sin trogna kumpan Filip. Han är lite för försiktig för att bara bli Fredrik, punkt. Skulle inte utesluta att det händer inom några år men grabbarna tjänar nog lite för mycket tillsammans som duo för att det ska ske.

Antalet tittare är ju uselt, så det har varit dags att lägga igen detta sedan flera år tillbaka. Det enda programmet gör är att minska antalet fans till F&F. De som har vuxit upp med dem och gillade deras smarta humor i t.ex. "Grattis världen" har de förlorat sedan F&F började tycka att politisk korrekthet är viktigare än något annat. Och jag har ganska svårt att tänka mig att de lyckas få speciellt många nya fans under den här delen av sina karriärer.
Citera
2018-08-20, 17:32
  #3651
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Ikväll drar de igång igen med den (känns som) miljonte säsongen. Lär vara jävligt mycket mer politik nu med tanke på valet är runt hörnet
Citera
2018-08-20, 21:29
  #3652
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
Ikväll drar de igång igen med den (känns som) miljonte säsongen. Lär vara jävligt mycket mer politik nu med tanke på valet är runt hörnet

Ja, det blir kul igen, synd att de pratar i mun på varandra hela tiden.Flanellografen borde de slopa tycker jag, den är så tjatig, men kväll händer det saker igen
Citera
2018-08-21, 20:41
  #3653
Medlem
PingPongZongs avatar
Hörde att dessa två byfånar ska köra en säsong till. Jag skiter i om Filip nu bor i LA och STHLM. Han föddes som en byfåne och det kommer han alltid vara.

Han är väl så jävla dum så han fortsätter med sitt SD hatande. Även om jag faktiskt ÄLSKAR det. 100% älskar det. Så jävla kul att han gjorde bort sig i Almedalen.

MHH en av de som växte upp med den här jävla byfånen.
Citera
2018-08-21, 21:58
  #3654
Medlem
sunsidans avatar
Bara jag som skrattade högt åt ''Up here mr president''.
Citera
2018-08-21, 22:25
  #3655
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Brukar egentligen inte se detta men lyckades zappa mig in på skiten mitt under filips brandtal om vita och meninglösa män. Vet inte om man skulle skratta eller gråta åt det? Om han var allvarlig eller om det var något sjukt skämt/ironi. Men ganska sjuk smutskastning av människorna på plats 1 och 5 som hängs ut med namn och alla som på något sätt gillar dem är rasister?
Citera
2018-08-21, 22:33
  #3656
Medlem
No-n-sences avatar
Kan det tänkas att han försöker ta över Lindströms plats som alkad nolla?
Citera
2018-08-22, 01:25
  #3657
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Brukar egentligen inte se detta men lyckades zappa mig in på skiten mitt under filips brandtal om vita och meninglösa män. Vet inte om man skulle skratta eller gråta åt det? Om han var allvarlig eller om det var något sjukt skämt/ironi. Men ganska sjuk smutskastning av människorna på plats 1 och 5 som hängs ut med namn och alla som på något sätt gillar dem är rasister?
Humor kallas det.
Citera
2018-08-22, 22:18
  #3658
Medlem
kukflashs avatar
Herregud säger jag bara. Vilken idiot som hade föredrag när det gäller ord som används till kvinnor och som anses som ”negativa”.

Bossig
Shopaholic
Frisk fläkt m.fl

Det är hon som lägger värderingar i dessa ord och tycker det låter negativt medan andra inte alls tycker det är negativt.
Citera
2018-08-23, 06:30
  #3659
Avstängd
Kan inte föreställa mig att de fortfarande har hyffsade tittarsiffror, fy fan.
Citera
2018-08-23, 14:28
  #3660
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Kan inte föreställa mig att de fortfarande har hyffsade tittarsiffror, fy fan.

Bara 68 000 såg programmet igår, så det går ingen vidare för Breaking News nu


http://hottoptv.mms.se/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback