24 730 besökare online
858 533 medlemmar • 45 881 938 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Kläder och accessoarer > Kläder och skor: Köpråd
Svara på ämne
Ämnesverktyg
alaskapolloc
Medlem
alaskapollocs avatar
Har samma Problem. Dock är mitt lokala utlämningsställe 11 mil härifrån enligt spårningen

PuPrick
Medlem
Och det är samma visa för mej...

Köpt från England och där har det skickats via DPD och därefter tar posten över.

23 nov så står det att dom vart vid min dörr men ingen var hemma och då har den tydligen gått tillbaka till Örebro som är 20 mil ifrån där jag bor!
Paket borde väl ha lämnats in till närmaste serviceställe då och att jag sen får en avi :S

Har aldrig gillat att dom skall köra hem saker för det sker ju alltid mitt på dan så vad fan väntar dom sej? Folk jobbar väl :/

NirvanA
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuPrick
Och det är samma visa för mej...

Köpt från England och där har det skickats via DPD och därefter tar posten över.

23 nov så står det att dom vart vid min dörr men ingen var hemma och då har den tydligen gått tillbaka till Örebro som är 20 mil ifrån där jag bor!
Paket borde väl ha lämnats in till närmaste serviceställe då och att jag sen får en avi :S

Har aldrig gillat att dom skall köra hem saker för det sker ju alltid mitt på dan så vad fan väntar dom sej? Folk jobbar väl :/
Använd parcel-ID/försändelse-ID/kolli-id från DPD och skriv in på postens söksida. Det bör ha hamnat på närmaste serviceställe.

Svara på ämne
Topp Dela »