2012-12-05, 20:57
Medlem
jag väntar med att köpa till pewdiepie har kommenterat det.
Citera
2012-12-05, 21:17
Medlem
Screenshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcorus
Efter man gått på den grindinstängda bron? Då finns det växter till vänster du kan gömma dig vid och sen gå tvärsöver till ett annat ställe med växtskydd, och så smiter du förbi heavyns rygg till vattnet.

Citera
2012-12-05, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Screenshot

Jo det finns det, typ bredvid den stora är det en gång.
Citera
2012-12-06, 00:03
Medlem
Rodah15s avatar
Kan man inte ha ficklampa på något sätt? På vissa uppdrag ser jag inte ett skvatt i grottorna.
Citera
2012-12-06, 00:27
Medlem
acerblazerlols avatar
Hur hittar man hajar?, eller hur hittar dom man, jag är ute på vattnet där det ska finnas haj men ser inget
Citera
2012-12-06, 01:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Hur hittar man hajar?, eller hur hittar dom man, jag är ute på vattnet där det ska finnas haj men ser inget
kör båt, när det dunkar till i skrovet har du kört över en haj så stanna snabbt och dyk i, eller så kan du skjuta hajar från strandkant eller båt, som med alla djur kan det va svårt att hitta hajar medans det andra stunder kommer i dussin.
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
Kan man inte ha ficklampa på något sätt? På vissa uppdrag ser jag inte ett skvatt i grottorna.
Ficklampa finns men den tänds automatiskt när det blir mörkt.
Citera
2012-12-06, 01:58
Medlem
Rodah15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
kör båt, när det dunkar till i skrovet har du kört över en haj så stanna snabbt och dyk i, eller så kan du skjuta hajar från strandkant eller båt, som med alla djur kan det va svårt att hitta hajar medans det andra stunder kommer i dussin.
Ficklampa finns men den tänds automatiskt när det blir mörkt.

Löste sig, av någon anledning hade brightness vridit ner sig till minimum, var det som var problemet :P
Citera
2012-12-06, 11:55
Medlem
Theangleaxes avatar
Någon som kan hjälpa mig att hitta vildsvin? Har letat och letat...
(Är 6-7 uppdrag in i storyn och försökt gå tillbaka till det uppdraget med dennis där man ska skinna två vildsvin men finns inga där nu. Bara komodo dragons )
Citera
2012-12-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theangleaxe
Någon som kan hjälpa mig att hitta vildsvin? Har letat och letat...
(Är 6-7 uppdrag in i storyn och försökt gå tillbaka till det uppdraget med dennis där man ska skinna två vildsvin men finns inga där nu. Bara komodo dragons )

Finns längst ner nästan längst till vänster på ön högst upp, ser ut som en gris med betar typ på kartan.
Citera
2012-12-06, 13:31
Medlem
Theangleaxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Finns längst ner nästan längst till vänster på ön högst upp, ser ut som en gris med betar typ på kartan.

Menar du vid Dr enhartds hus? Har nämnligen inte låst upp sydliga delar av kartan...
Citera
2012-12-06, 14:58
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol

Hela systemet med att "fiska" är rätt kasst, fattar inte alls hur ubisoft tänkte där. Man har inga harpuner och man kan inte använda kniven eller några andra vapen under vattnet Hur ska man då kunna fiska haj?

När jag jagade haj så använde jag mig själv som lockbete, när en av dem kom simmande så klättrade jag upp i båten igen och slängde en handgranat i vattnet, sen gäller det att blixtsnabbt dyka i och flå hajen innan den sjunker till botten.
Citera
2012-12-06, 15:58
Medlem
BenAsslicks avatar
Reggae-dubsteplåten som spelas på uppdraget där man ska bränna en weed-odling finns inte med i OST:en, vet någon varför & var man kan få tag på den?

Hoppas för övrigt att man kan modda spelet så folk kan göra lite extra vapen, vapenmods etc.
Har klarat ut spelet men tyckte det var väldigt fattigt med vapentyper.. Speciellt eftersom man kunde hoppa över de lite sämre direkt (använde första snipern 2ggr innan jag fick tag på den andra som jag använde igenom nästintill hela spelet tex). Hela vapensystemet kändes bara helt obalanserat i överlag.

Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Hela systemet med att "fiska" är rätt kasst, fattar inte alls hur ubisoft tänkte där. Man har inga harpuner och man kan inte använda kniven eller några andra vapen under vattnet Hur ska man då kunna fiska haj?

När jag jagade haj så använde jag mig själv som lockbete, när en av dem kom simmande så klättrade jag upp i båten igen och slängde en handgranat i vattnet, sen gäller det att blixtsnabbt dyka i och flå hajen innan den sjunker till botten.

Ja, det är lite skumt.. Jag kutade längsmed strandkanten tills jag såg en haj och sköt den, sen var det bara att simma ut och skinna.
Senast redigerad av BenAsslick 2012-12-06 kl. 16:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in