Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-10-24, 16:11
  #1
Avstängd
hemoglobins avatar
Tja gainers!!!
Tänkte så här att!!
5 mg 1 h innan träning varje dag borde ju vara en bra boost på gymet!
jag menar att ta 5mg dianabol lär ju vara fan så mycket bättre än alla
z-mass, iso-stak och vad dom nu heter!
Eller vad tror ni!
Och 5mg per dag i låt oss säga 60 dagar kan väll inte vara allt för skadligt!
vad tycker ni???

MVH J
Citera
2002-10-24, 16:47
  #2
Medlem
Jag är ingen expert men tror du inte kroppen vänjer sig vid så små doser att man tappar effekten ganska snabbt efter nån vecka men de är vad jag tror överlåter frågan till experterna men tanken är ju bra de borde ju inte vara några bieffekter av den doseringen iaf. mvh max biceps
Citera
2002-10-24, 18:36
  #3
Avstängd
hemoglobins avatar
och kom ihåg att detta tänkte jag bara som en träningsboost istället för ex:z-mass, ecdysterone och alla andra dyra och säkert inte speciellt effektiva preparat!

MVH J
Citera
2002-10-25, 11:40
  #4
Medlem
Jag tror inte att detta skulle ge så mycket. 5 mg dianabol ger inte en sådan speciellt stor skillnad och det är onödigt att påfresta systemet i onödan.

Vill du ha en träningsbooster, så kör på efendrine eller clenbuterol. Båda ger styrkeökning på runt 10%, och med efendrin så kan du bli lite pigg också, om du nu inte tar det för ofta. Kombinera clenbuterol eller efendrin med koffein tabletter 2-3 st så får du en ännu bättre effekt.

Har man dåligt hjärta så bör man låta bli alla typer att uppiggande preparat.

Men det bästa är att du laddar med långsamma kolhydrater med start flera dagar innan träningen så att dina nivåer är fyllda, och du kan också ta en liten kolhydrat drink under passet också. Då blir du extra stark och uthållig.

MVH Putte
Citera
2002-10-26, 11:04
  #5
Avstängd
hemoglobins avatar
OK!!!
tack för tipset,,, efedrine tycker jag ger för mycket biverkningar!!!
clenbuterol kanske!!!!

MVH J
Citera
2002-12-03, 03:48
  #6
Medlem
5-10 Dbol innan med protein drink på 45-90 gram 1-2 timmar innan träning

du ska inte blada dbol och protein

dbol ska du ståppa i mun

jag fått idiotiska frågor förut
Citera
2002-12-03, 20:23
  #7
Medlem
Deca: är du dyslexiker eller vad ??? du stavar så jävla dåligt att det är pinsamt!
Citera
2002-12-03, 22:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deca
5-10 Dbol innan med protein drink på 45-90 gram 1-2 timmar innan träning

du ska inte blada dbol och protein

dbol ska du ståppa i mun

jag fått idiotiska frågor förut


hahahahahaha... bra sagt håkis... hahahahahaha..... sanslöst roligt... "ståppa i mun"?? "blada"?? haahahhahaha
Citera
2002-12-06, 17:00
  #9
Avstängd
hemoglobins avatar
He crazy!!!!!!

MVH J
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback