Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-04-08, 19:48
  #25
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Vanliga jeans, billiga skor, random t-shirt jag hittar , men oftast nån DIF tröjja(oftast JK-Syd), sen min fina DIF keps




Dom riktigt "hardcore" wannabes som jag känner är riktiga problem barn som seriöst tror dom är Crips å Bloods


Varför leker du hulligan din jävla wannabe
Citera
2013-04-09, 09:00
  #26
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Varför leker du hulligan din jävla wannabe

Du försökte ju i alla fall vara rolig, nått ska du väl ha för det. Jag förstår vad du menar men huligan stavas det och det var ju knappast så TS beskrev sin klädstil (vanliga jeans, billiga skor, random t-shirt och på det en DIF keps).
Citera
2016-12-10, 01:35
  #27
Medlem
Wannabees med identitetskris...
En riktig gangster behöver ju inte andras bekräftelse att han är det, för han vet ju redan om det

De jag känner som lyckats inom den kriminella världen håller så låg profil som möjligt och anstränger sig för att ha en svensson-fasad, som dock inte alltid håller. De umgås inte ens med kriminella människor utanför ''jobbet'' för att inte väcka uppmärksamhet.

Men wannabees fyller ändå en viktig funktion, nån måste ju vara längst ner i pyramiden och sälja slängar och de tar oftast smällarna när aina är i farten, även om de får korta straff.
__________________
Senast redigerad av Captaincook 2016-12-10 kl. 01:55.
Citera
2016-12-10, 20:41
  #28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captaincook
Wannabees med identitetskris...
En riktig gangster behöver ju inte andras bekräftelse att han är det, för han vet ju redan om det

De jag känner som lyckats inom den kriminella världen håller så låg profil som möjligt och anstränger sig för att ha en svensson-fasad, som dock inte alltid håller. De umgås inte ens med kriminella människor utanför ''jobbet'' för att inte väcka uppmärksamhet.

Men wannabees fyller ändå en viktig funktion, nån måste ju vara längst ner i pyramiden och sälja slängar och de tar oftast smällarna när aina är i farten, även om de får korta straff.
Jag skulle vilja påstå att en smart gangster har vett att inte se ut som. "a t-shirt and Levi´s is his only disguise" som Ice Cube (tror jag det är) rappade en gång i tiden.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback