Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2011-06-08, 14:48
  #13
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Cannabis+alkohol är ingen bra kombination och vilken erfaren person som helst borde veta detta och avråda folk från att röka första gången på fyllan.

Det är väl egentligen ingen fara att testa första gången på fyllan, men man ska ta det väldigt lugnt och börja med två bloss, och sen vänta en stund... Den som (antagligen) bjuder på rökat ska ha bra koll på vad som gäller med nybörjare.

Jag rökte gräs första gången på fyllan och blev direkt förälskad, antar att det var en sativa strain då jag blev otroligt energisk och pigg.
Citera
2011-06-10, 15:41
  #14
Medlem
apajaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chio
Jag tror faktiskt att det är alkoholen som gjorde mest skada, även om resten också är åt helvette fel


haha inga motargument där, men mådde prima innan gåsen, den skyndade nog bara på processen.
Citera
2018-12-01, 14:50
  #15
Avstängd
Tjack och hasch är i min bok ett av de mest träffsäkra recepten på temporär schizofreni.
Jag mår verkligen otroligt dåligt av den kombon. Kudos till dig som höll fortet trots blå läppar
som hade fått mig att trippa balls och bli rånojjig.

Peace
Citera
2018-12-02, 19:41
  #16
Avstängd
Plaguetongues avatar
tro fan du spyr om du röker en feting första gången och på fyllan.

tips: rök mindre nästa gång, drick inte massa öl innan, ät
Citera
2018-12-08, 08:55
  #17
Medlem
Indos avatar
Nå RightInTwo hur har det gått med ditt cannabis rökande under dom här åren som gått? Jag hoppas verkligen inte att ditt lite dåliga mående som du skriver om gav dig fel bild av Örten.

Jag har vart med om typ samma när man var 16 år och skulle imponera på polarna lite och mecka den fetaste holken vid bordet.. sagt och gjort så var den meckad och jag tror det var iaf 1 gram i jointen den vart jävligt stor och jääävligt stark, krigade med att röka upp den men gav upp vid halva spliffen,jag var så jävla skev och yr och helt enkelt Kalasbäng och skulle dessutom ner till Konsum för att köpa godis, jag var kritvit i ansiktet lite blå om läpparna och svetten bara rann av mig..När jag står i kassan och ska betala så fattade jag ingenting, stod Ba som ett frågetecken när hon sa summan jag skulle betala,Som tur var hade jag med mig en polare som "rädda" mig och betalade vid denna ålder så gick jag även på Mycket Sub,Tram osv, Bästa kombon är fan Opiater och Röka 😁

Oj va jag skrev mycket jaja så får det bli ibland 💪🏻

Bra rapport 4/5
Mvh Indo
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback