Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-30, 12:22
  #13
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belcebub
Har testat smartsteam i samband med piratad Dead Island, Smartsteam funkar, ditt bibliotek kommer fyllas med tusentals spel men som ägare av 100~ spel på mitt riktiga steam (startade Smartsteam med ett annat konto givetvis) så vågades jag inte köra det mer än 5 minuter.

Vet ju aldrig om Steam kan banna ett konto för att datorn det körs på har haft ett Smartsteam igång
Du behöver inte vara orolig. Jag har kört hackad steam i flera år samtidigt som jag har ett legalt konto som inte blivit bannat.
Citera
2011-11-02, 10:56
  #14
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Du behöver inte vara orolig. Jag har kört hackad steam i flera år samtidigt som jag har ett legalt konto som inte blivit bannat.

Funkar ditt vanliga Steam då? För mig funkar det inte att hitta servers när jag kör på mitt vanliga konto...på vanliga Steam där jag köpt spelen.
Citera
2011-11-02, 15:34
  #15
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Funkar ditt vanliga Steam då? För mig funkar det inte att hitta servers när jag kör på mitt vanliga konto...på vanliga Steam där jag köpt spelen.
Man får ju starta vanliga steam med det legala kontot med steam.exe. Absolut INTE köra sitt vanliga konto när man startat steam med memory injectorn.

För att kort svara på din fråga: Ja.

Kanske du blockat steam i brandväggen?
Citera
2011-11-02, 16:50
  #16
Medlem
Jingos avatar
Funkar alla spel då? Har testat något liknande förut och då har inget funkat...
Citera
2011-11-03, 02:07
  #17
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Funkar alla spel då? Har testat något liknande förut och då har inget funkat...
Det går inte längre att ladda ner spelen direkt från steams servrar, men du kan ta hem GCF filerna eller NCF-paketen och packa upp i din steamapps mapp...

Jag har aldrig varit med om ett spel som inte går att köra. Du kan däremot inte spela online om du inte hackar ytterligare och spelar på privata servrar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback