Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-12, 23:13
  #589
Medlem
Har ni samma problem?

Jag älskar tjejernas fötter, jag får stånd och blir upphetsad direkt när jag ser en barfota tjej som har snygga, vita med röda naglar fötter.
Jag älskar att lukta,slicka, och suga fötter.
Är det nån kille här som har samma problem.
Vad tycker ni tjejer om det, gillar du att din pojkvän göra så med dina fötter?
Tack för alla svar
Citera
2018-05-12, 23:34
  #590
Medlem
franges avatar
Nej.
Citera
2018-05-12, 23:44
  #591
Medlem
Mupp08s avatar
Nej, på den fronten är jag normal.
Citera
2018-05-12, 23:45
  #592
Medlem
DaChiefs avatar
Du verkar lika "normal" som den här killen, Vegan lames -> https://www.youtube.com/watch?v=HNyoCNBPhwE

Om du är vegan också antar jag att hoppet är ute
Citera
2018-05-13, 04:33
  #593
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o99
Jag älskar tjejernas fötter, jag får stånd och blir upphetsad direkt när jag ser en barfota tjej som har snygga, vita med röda naglar fötter.
Jag älskar att lukta,slicka, och suga fötter.
Är det nån kille här som har samma problem.
Vad tycker ni tjejer om det, gillar du att din pojkvän göra så med dina fötter?
Tack för alla svar

Varför skulle det vara ett "problem" att man får stånd och blir upphetsad av något? Tja om det syns kanske då. Men om du är typ och badar och inte vill att folk ska se att du får stånd, får du väl göra som muslimerna och ha kalsonger under badbyxorna.
Citera
2018-06-04, 12:01
  #594
Medlem
[quote=Niteclub|30938675]Då kommer jag med första frågan. Är de någon som tänder på maneter här?[/QUOTE
Nej men getter och strippande hästar och får utan ull
Citera
2018-06-25, 00:17
  #595
Medlem
Under kjolen på tåg

Hej alla.. jag åker en hel del tåg och sitter ibland och fantiserar om att det sätter sig en kvinna bredvid mig och sen råkar det hända grejer och sedan följer hon med mig hem eller så har vi sex på tågtoaletten eller liknande. Ni förstår säkert.

När jag åkte tåg sist tänkte jag som vanligt på sex. Då satte jag mig och snett framför mig på raden bredvid satt en tjej med kort kjol. Hon satt med benen upp på andra sätet, så ah, jag såg liksom rakt in. Hon hade string på sig. Det var så sjukt sexigt så jag trodde jag skulle svimma.

Hon la märke till att jag kollade, satt och sneglade lite, så efter ett tag tog hon ner benen men satt ändå mot mig, i min fantasi gjorde hon det för att teasa mig.

Nu till min fråga. Har ni varit med om liknande killar? Har ni tjejer gjort något liknande? Så sjukt sexigt med upskirt!
Citera
2018-06-25, 03:33
  #596
Medlem
PotatisLampans avatar
Tror nog du bara gjorde hon obekväm
Citera
2018-06-25, 08:02
  #597
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Originalfelix
Hej alla.. jag åker en hel del tåg och sitter ibland och fantiserar om att det sätter sig en kvinna bredvid mig och sen råkar det hända grejer och sedan följer hon med mig hem eller så har vi sex på tågtoaletten eller liknande. Ni förstår säkert.

När jag åkte tåg sist tänkte jag som vanligt på sex. Då satte jag mig och snett framför mig på raden bredvid satt en tjej med kort kjol. Hon satt med benen upp på andra sätet, så ah, jag såg liksom rakt in. Hon hade string på sig. Det var så sjukt sexigt så jag trodde jag skulle svimma.

Hon la märke till att jag kollade, satt och sneglade lite, så efter ett tag tog hon ner benen men satt ändå mot mig, i min fantasi gjorde hon det för att teasa mig.

Nu till min fråga. Har ni varit med om liknande killar? Har ni tjejer gjort något liknande? Så sjukt sexigt med upskirt!


Ja, har varit med om liknande.
Prova att använda munnen. Forma den olika samtidigt som du pressar luft mellan/i stämbanden.

Efter ett tag så kan du uppfatta om hon är intresserad
Citera
2018-06-25, 20:17
  #598
Medlem
Sirianas avatar
Haha alltså....jag har teasat en kille på ett nattåg en gång. Jag var på väg hem från huvudstaden, hade trååååkigt och skulle åka tåg i flera timmar.
Satt och sms:ade med min kille och upptäckte plötsligt att det satt en yngre kille (inte mer än 20 år) på andra sidan gången två rader nedanför mig och att han satt och smygkollade på mig.

Jag log lite inombords, sms:ade min kille och berättade varpå han skrev: ”Lek med honom.”

Så vi satt där i tågvagnen, nästan bara han och jag (totalt kanske 6-8 pers utspridda), jag i kort klänning och stövlar, han med sina ögon fastklistrade vid mina ben när jag sakta, sakta drog upp klänningsfållen, visade mer och mer av mina lår...

Jag hade riktigt roligt och min kille med. Jag lyckades filma den här yngre killen i smyg medan han satt och glodde på mig, han var så himla söt så jag nästan small av

Ja. Ibland gillar tjejer att teasa.
Citera
2018-06-25, 21:43
  #599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Haha alltså....jag har teasat en kille på ett nattåg en gång. Jag var på väg hem från huvudstaden, hade trååååkigt och skulle åka tåg i flera timmar.
Satt och sms:ade med min kille och upptäckte plötsligt att det satt en yngre kille (inte mer än 20 år) på andra sidan gången två rader nedanför mig och att han satt och smygkollade på mig.

Jag log lite inombords, sms:ade min kille och berättade varpå han skrev: ”Lek med honom.”

Så vi satt där i tågvagnen, nästan bara han och jag (totalt kanske 6-8 pers utspridda), jag i kort klänning och stövlar, han med sina ögon fastklistrade vid mina ben när jag sakta, sakta drog upp klänningsfållen, visade mer och mer av mina lår...

Jag hade riktigt roligt och min kille med. Jag lyckades filma den här yngre killen i smyg medan han satt och glodde på mig, han var så himla söt så jag nästan small av

Ja. Ibland gillar tjejer att teasa.

Mums!
Citera
2018-06-27, 23:31
  #600
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Haha alltså....jag har teasat en kille på ett nattåg en gång. Jag var på väg hem från huvudstaden, hade trååååkigt och skulle åka tåg i flera timmar.
Satt och sms:ade med min kille och upptäckte plötsligt att det satt en yngre kille (inte mer än 20 år) på andra sidan gången två rader nedanför mig och att han satt och smygkollade på mig.

Jag log lite inombords, sms:ade min kille och berättade varpå han skrev: ”Lek med honom.”

Så vi satt där i tågvagnen, nästan bara han och jag (totalt kanske 6-8 pers utspridda), jag i kort klänning och stövlar, han med sina ögon fastklistrade vid mina ben när jag sakta, sakta drog upp klänningsfållen, visade mer och mer av mina lår...

Jag hade riktigt roligt och min kille med. Jag lyckades filma den här yngre killen i smyg medan han satt och glodde på mig, han var så himla söt så jag nästan small av

Ja. Ibland gillar tjejer att teasa.


Berätta mer! Hur kände du? Hade du kunnat göra om det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback