Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-07, 20:24
  #553
Medlem
Maydies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Jag vet!

Jag gick nyss igång på en rugguggla från Vetlanda, bara för att hon pratade ned mig.

tell me more! hahah
Citera
2017-09-25, 00:48
  #554
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Jag vet!

Jag gick nyss igång på en rugguggla från Vetlanda, bara för att hon pratade ned mig.

Tror inte du är så värst skadad eller har sjuk fantasi. Snarare ensam kanske?

När du går i affären och handlar en zucchini som du sedan kör in din flickvän och knullar skiten ur henne med den för att sedan steka upp den till maten. Då kanske man börjar glida iväg lite

Tror inte det finns så mycket som är så sjukt egentligen. Jo, att bajsa och kissa på varandra! Där går min gräns. Men att bli kåt på fula tjejer kan även jag göra ibland. Får för mig att jag kan förnedra dom lite mer och vara mer aggressiv i sängen. Skulle inte skada någon, men tanken på att få behandla en tjej som ett riktigt luder (om/när don går med på det) kan vara en av dom bästa känslorna som finns!
Citera
2017-10-02, 01:22
  #555
Medlem
endaghenderdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natriumhydroxiden
Är det någon mer som är intresserad av dd/lg dvs daddy dom/little girl?

Har precis börjat läsa sånt och känner nästan att jag själv vill ha en daddy...
Citera
2017-10-18, 16:24
  #556
Medlem
Hej! jag är en tonåring i Karlstad. Sex och intimitet är inget som är främmande för mig och en svängom i halmen då och då får jag allt till men jag är såklart ingen expert. Det jag framför allt brukar tända på hos en kvinna är ett attraktivt anlete med helst blå ögon,blont hår och skör blek hud som har ett sinne för humor och nånting bakom pannan. Men på senare tid har jag börjat märka att jag tänt till på vuxna ledar kvinnor. Alltså kvinnor i åldrar ifrån 30-45 som är lite mer tuff och bestämda. Har ingen incest fetish men tänder på tanken av en slags student/lärarinna relation med en kvinna. Undrar om det finns fler killar som kände liknade eller kvinnor som har något samtycke om det
Citera
2017-12-11, 18:36
  #557
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Någon som gillar trosor nylon? 26 årig kille här tycker de kan va Nice ha på sig och lukta på använda älskar även trans Shemale är hwtero men gillar kuk i tjejkläder hehe.
Citera
2017-12-11, 20:46
  #558
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heroinmannen69
Jag använder droger på ett annorlunda sätt

Jag tänder på ta heroin och sedan dra min förhud upp och ner.
Någon mer som jag?


Japp med tjack
Citera
2018-01-05, 00:59
  #559
Medlem
Är jag frisk ? tänder på lik

Hej!

Jag jobbar på ett bårhus och på senaste tiden har jag börjat känna av en vis attraktion till liken av den motsatsa könen. Speciellt sådana som är i ung ålder.

Har till och med gått så långt så att jag i smyg tar foto på dessa lik som jag tycker är något och onanerar till det hemma med massa sjuka fantasier.

Är jag en sjuk fucker eller vadå ? ?
__________________
Senast redigerad av TheZodiac 2018-01-05 kl. 01:04.
Citera
2018-01-05, 01:00
  #560
Medlem
kumlafucker84s avatar
Ja. Du är verkligen sjuk! Du är nekrofil!
Citera
2018-01-05, 01:05
  #561
Avstängd
KneeTops avatar
Det är helt normalt alla bårhus-vaktmästare håller på med det här.
Citera
2018-01-05, 01:07
  #562
Medlem
Ja, det är sjukt som fan. Men ganska harmlöst så länge du inte blir påkommen eller gör något fysiskt med kropparna. Man bör behandla döda djur och människor med respekt, och att utsätta döda kroppar för sexuella handlingar är inte respektfullt.
Citera
2018-01-05, 01:09
  #563
Avstängd
KneeTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Ja, det är sjukt som fan. Men ganska harmlöst så länge du inte blir påkommen eller gör något fysiskt med kropparna. Man bör behandla döda djur och människor med respekt, och att utsätta döda kroppar för sexuella handlingar är inte respektfullt.

Alla som blir bårhus-vaktisar fotar/filmar och knullar lik, det är inget konstigt.

Citera
2018-01-05, 01:39
  #564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Alla som blir bårhus-vaktisar fotar/filmar och knullar lik, det är inget konstigt.


Har läst en FUP om en nekrofil som använde underarmsben som dildo och som mutade begravningsentreprenören för att få kladda på lik. Inget förvånar mig längre så lika bra att behandla folk som seriösa oavsett vad de säger.

Vill minnas att hon skrev en del här på Flashback f.ö.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback