Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-15, 12:23
  #445
Medlem
Ecstasyhetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellisi
Nör man löser det s´inser man att det finns mönniskor som ör genom onda och hemska.
Du m´ste vara ett av satans barn.M´du brinna i hellvetet med djövulen sjalv, ditt sjuka svin!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av jackzzon
hade jag varit han hade jag ju sökt upp dig och huggt av kuken och knullat dig i mun med den medans fåglarna pikade ut dina ögon sen skulle jag hänga din tjej med piano tråd och anmält mig själv och sett mig själv som hjälte

Det är fan inte mycket normalare lol
Citera
2015-07-15, 19:54
  #446
Medlem
Så länge båda (eller alla sju eller vad det kan vara) trivs med det man gör (eller uppskattar/fascineras av att inte trivas) så kan man väl få hitta på vad som helst? Finns säkert pygméer någonstans som tycker att det är ogudaaktigt när folk skakar hand med varandra, men den uppfattningen uppstår ju från smått inskränkande värderingar snarare än logiskt tänkande (alla nöjda=allt är som det ska). Vill man skada någon mot deras vilja bör man nog fundera lite på hur det kommer sig. Det är nog mer givande (men förmodligen lite mer utmanande) att strypa källan till ens behov att skada någon än att ge utlopp för behovet.

Att ha sådana behov/fantasier är nog ganska vanligt dock.är själv ganska bra på att sätta jobbiga jävlar sex fot under jord när jag känner mig låg. Men med lite självdistans o kritiskt tänkande har jag (iaf hittils ) lyckats undvika sådana fadäser. Det handlar iofs om att ge utlopp för frustration o inte sexuellt begär vilket är svårare, men även destruktiv sexualitet borde väl åtminstone kunna förhindras från att utövas sålänge man kan kontrollera sig själv. O kan man det ser jag ingen skam i att man fortfarande fantiserar om det.

PS: rapeplay, sexuell sadism och att "tilltvinga" mig sex är bland det mest eggande jag vet. Men att göra det med någon som inte uppskattade det skulle jag aldrig kunna tänka mig. Att båda tänder på det är en förutsättning för att det ska vara upphetsande vilket är satans paradoxalt och något jag inte kan förklara. Jag vill att det ska kännas ganska äkta, men att hennes njutning ändå ska skina igenom som solen
Citera
2015-07-16, 17:19
  #447
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Detta måste ju vara extremt ovanligt eller? Jag tänker ju att jag nyttjar mina primitiva lustar för att behaga mig själv med en kvinnas kropp och att hon egentligen inte vill men ställer upp bara för att vara mig till lags.

Ordet "rapeplay" får mig att tänka på diverse brudar som blir fruktansvärt kåta bara de får en lavett och att deras högsta önskan är att jag skulle "våldta" de i skogen som en överraskning och för att gå deras fantasi till mötes. Min lust dämpas ju om ,det är deras inre begär som skriker och uppriktigt sagt ber om det.

Jag skulle snarare säga att det är extremt vanligt. Det finns väldigt olika sorters av rapeplay.
Citera
2015-07-16, 18:10
  #448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Jag skulle snarare säga att det är extremt vanligt. Det finns väldigt olika sorters av rapeplay.

Jag tänker mer rent på kvinnor generellt. Är det så pass vanligt att kvinnor agerar tillfredsställande objekt och gör saker i ren omtanke och kärlek även fast det strider emot deras synsätt och t.om kanske smärtsamt och förnedrande?

Jag går som sagt inte igång på diverse bdsm lekar eller andra påhitt där kvinnan ifråga njuter av att jag behandlar henne på det sättet jag vill. Det ska vara det omvända att hon enbart gör det för att jag vill.

Förövrigt så kanske det är vanligare än vad man tror om man tänker på det. Finns väldigt många kvinnor som t.ex låter deras män trycka dem i baken i ren omtanke. En extrem variant av det kanske man skulle kunna säga.
Citera
2015-07-16, 18:38
  #449
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Förövrigt så kanske det är vanligare än vad man tror om man tänker på det. Finns väldigt många kvinnor som t.ex låter deras män trycka dem i baken i ren omtanke. En extrem variant av det kanske man skulle kunna säga.

Det du tänder på är en lojal och undergiven flicka som gör vad du vill oavsett om hon gillar det eller ej, skulle säga att det är väldigt vanligt att ha den läggningen. Det intressanta blir väl snarare vart du drar gränsen. Ska hon ligga och gråta och tycka det är fruktansvärt, eller bara vara lydig och ligga och stöna?
Citera
2015-07-16, 19:38
  #450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Det du tänder på är en lojal och undergiven flicka som gör vad du vill oavsett om hon gillar det eller ej, skulle säga att det är väldigt vanligt att ha den läggningen. Det intressanta blir väl snarare vart du drar gränsen. Ska hon ligga och gråta och tycka det är fruktansvärt, eller bara vara lydig och ligga och stöna?

Se där ja. En undergiven och duktig flicka som lever upp till mina önskemål, det stämmer faktiskt!

Jag blir ju som sagt hård när mascaran rinner och man blottar hennes ömtåliga sida och att hon inte viker sig utan låter mig nyttja henne precis som jag behagar. Att se smärta i någons öga och se att personen inte viker sig är för mig något otroligt spännande och tändande vilket ger mig maximal tillfredsställelse.

Givetvis kan jag ligga och gosa och ha det väldigt intimt och kärleksfullt utan några tecken på smärta även om det också sker på mina villkor och då är lydighet och stönandet en fin gest ifrån hennes sida. Någon större njutning sker inte på detta plan utan det är mer för att främja kärleken och visa uppskattning.
Citera
2015-07-16, 20:22
  #451
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Se där ja. En undergiven och duktig flicka som lever upp till mina önskemål, det stämmer faktiskt!

Jag blir ju som sagt hård när mascaran rinner och man blottar hennes ömtåliga sida och att hon inte viker sig utan låter mig nyttja henne precis som jag behagar. Att se smärta i någons öga och se att personen inte viker sig är för mig något otroligt spännande och tändande vilket ger mig maximal tillfredsställelse.

Givetvis kan jag ligga och gosa och ha det väldigt intimt och kärleksfullt utan några tecken på smärta även om det också sker på mina villkor och då är lydighet och stönandet en fin gest ifrån hennes sida. Någon större njutning sker inte på detta plan utan det är mer för att främja kärleken och visa uppskattning.

Du har en ganska så standard-läggning när det kommer till "dominanta män". Må du finna din lycka på Darkside, där finns nog en del flickor som kan komplettera dig bra.
Citera
2015-07-16, 21:59
  #452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Du har en ganska så standard-läggning när det kommer till "dominanta män". Må du finna din lycka på Darkside, där finns nog en del flickor som kan komplettera dig bra.

Usch! Alltså nä, inget nätraggande för min del. Är inte intresserad av sådana kvinnor som suktar efter något sådant och speciellt inte kvinnor som hänger på diverse sidor. Det skall ske naturligt lika naturligt som jag känner det.

Jag tackar för ifyllnaden av mitt tomrum! Jag känner redan nu att termen underordnad lydig flicka är en slogan som jag bör sträva efter och uppmuntra hos kvinnor. Tusen tack min vän!
Citera
2015-07-16, 22:32
  #453
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Usch! Alltså nä, inget nätraggande för min del. Är inte intresserad av sådana kvinnor som suktar efter något sådant och speciellt inte kvinnor som hänger på diverse sidor. Det skall ske naturligt lika naturligt som jag känner det.

Jag tackar för ifyllnaden av mitt tomrum! Jag känner redan nu att termen underordnad lydig flicka är en slogan som jag bör sträva efter och uppmuntra hos kvinnor. Tusen tack min vän!

Då önskar jag dig stort lycka till att hitta en sådan flicka på mer "normala" forum.
Citera
2015-07-17, 00:03
  #454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Då önskar jag dig stort lycka till att hitta en sådan flicka på mer "normala" forum.

Jag var inte tydlig nog, inga damer vare sig forum eller på internet intresserar mig. Sen vill jag alltså att det ska vara naturligt så som jag leder och hon följer inga regler eller uppgörelser innan. Forum- tjejer som har detta som hobby eller vad de nu är intresserade av har alltså som motto att vara totalt undergivna som i en lek vilket inte gör mig attraherad.

Jag hoppas jag var tydlig nog nu!
Citera
2015-07-17, 07:45
  #455
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Jag var inte tydlig nog, inga damer vare sig forum eller på internet intresserar mig. Sen vill jag alltså att det ska vara naturligt så som jag leder och hon följer inga regler eller uppgörelser innan. Forum- tjejer som har detta som hobby eller vad de nu är intresserade av har alltså som motto att vara totalt undergivna som i en lek vilket inte gör mig attraherad.

Jag hoppas jag var tydlig nog nu!

Men snälla vän. Med forum menar jag andra platser, det behöver inte per automatik betyda internetforum.
Citera
2015-07-17, 16:16
  #456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Men snälla vän. Med forum menar jag andra platser, det behöver inte per automatik betyda internetforum.

Jag känner att vår kommunikation brister lite. Jag är inte ute efter en flicka som tänder på det här eller som uppmuntrar det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback