Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-30, 21:19
  #1
Avstängd
MrCoffeys avatar
Jag ska börja med att säga att det här INTE är en pedofiltråd, det finns en speciell forumsdel för sånt.

Det vi ska diskutera i den här tråden är era egna upplevelser och erfarenheter av sexualitet ifrån tiden då ni var små och inte riktigt hade koll på hur allt funkade. För att vara lite mer specifik så ska vi berätta om alla de konstiga tankar och saker vi hade för oss innan vi visste hur det "skulle" gå till.

Hur upptäckte du sex?
Hade du några konstiga sexuella saker och tankar för dig?
Berätta om hur det var där precis i början av din sexualitet men lägg särskilt fokus på de konstiga idéerna och sakerna du hade för dig.
Citera
2011-05-30, 21:20
  #2
Avstängd
MrCoffeys avatar
Som traditionen säger så börjar jag, TS.

Min historia började när jag var runt 9 år. Jag hade nyligen kommit hem ifrån skolan och satt på mitt rum med ett exemplar av tidningen kamratposten som delades ut till alla eleverna på skolan. För ett tag sen så hade jag upptäckt att det var skönt att gnugga snoppen mot saker och så fort det gavs tillfälle så var jag där och gnuggade på utsidan av byxan. En annan favorit var att sätta på MTV på TV:n och gnugga snoppen mot glasrutan med sikte på alla halvnakna tjejer i musikvideorna. Och nu satt jag där, ensam på mitt rum med ett nummer av kamratposten innehållande en affisch på Britney Spears och kunde inte motstå. Känslan av tidningspapper mot pojksnopp är inte en skön känsla men av någon anledning så fortsatte jag ändå med gnuggandet. Helt plötsligt började det göra riktigt ont i snoppen och det kom ut någon genomskinlig vätska. Jag fick panik och sprang ut till toaletten, helt övertygad om att jag hade haft sönder snoppen. Kvar i sängen låg Britney Spears med min första utlösning välplacerad mitt i ansiktet.

Jag hade en väldigt udda runkteknik när jag var liten. Det hela inleddes med att jag la mig ner på mage med byxorna på varefter jag placerade handen mellan benen på utsidan av byxorna. Jag juckade sedan mot handen så att den trycktes mot underlaget och snoppen drogs mot insidan av byxan. Det gick då att justera hur kraftfullt man ville att det skulle kännas genom att välja hårdare eller mjukare underlag. Den här tekniken resulterade dock i många slitna knogar och blodiga snoppar varefter jag återigen tänkte "jag har förstört den".

Då det inte är så vanligt att man berättar för 9-åringar om hur det går till när man runkar så trodde jag att jag hade upptäckt något helt nytt. Under något år där i början så var jag därför helt övertygad om att jag hade hittat mitt framtida yrke och jag planerade att jag skulle skriva böcker där jag spred budskapet om det nya fantastiska jag hade upptäckt.

En annan liten sexuell avvikelse som jag hade för mig var att jag skulle tafsa på tjejers rumpor i folksamlingar, köer osv. Tror att jag var runt 10 när jag höll på med detta. Mina mål var tjejer mellan 25 till min egen ålder. Saken var den att jag tog ganska rejäla tag med hela handen men kom alltid undan då ingen tjej kunde tro sina ögon när de vände sig om och såg en liten 10-åring. De måste ha antagit att det var någon annan eller ett misstag då jag nästan bara gjorde det i trånga miljöer. Spänningen i att se om jag lyckades komma undan samt deras ansiktsuttryck var nästan en större drivkraft än den sexuella. Även fast jag höll på med detta ända tills 14-års ålder så var det aldrig någonsin någon som vågade konfrontera mig. Med tiden så lärde man sig ju också hur lätt det är att komma undan med hjälp av lite skådespel.

Ja, en riktig liten äckelunge har man varit. Konstigt att man blev hyfsat normal trotts allt.
Citera
2011-05-30, 21:27
  #3
Medlem
trulyawesomes avatar
Jag fantiserade alltid om att ÄTA tuttar när jag var liten, sen kom det fram nyligen att en kompis till mig hade exakt samma fantasi som mig när han var liten, HAHAH!
Citera
2011-05-30, 21:32
  #4
Medlem
Vinets avatar
Ok. Jag har ingen lika utförlig berättelse men när a´jag var kanske i 10- årsåldern började jag upptäcka en brännande känsla i de nedre regionerna i vissa sammanhang. Jag upptäckte att det då kändes ganska behagligt att gnugga lite med handen på underlivet.

Jag hade läst om "onani" och skrattat åt det tillsammans med mina kompisar: "vad äcklligt". För att jag själv inte ville vara så äcklig (ta sig själv på fittan, hemska tider!) så gnuggade jag utanpå trosorna. Tillslut blev det så skönt så fingret råkade glida in i slidöppningen (fortfarande med trosorna på).

Jag fortsatte med denna trosonani ett bra tag och det resulterade i att tyget på trosorna töjdes ut på ett väldigt konstigt sätt. Det blev liksom små "snoppar" i grenen....
Citera
2011-05-30, 21:35
  #5
Medlem
Hade sett min första porrfilm när jag var liten och senare försökte jag suga av mig själv
Var väl kanske 7 bast
Citera
2011-05-30, 22:23
  #6
Medlem
shitmagnets avatar
Inte särskilt udda kanske, minns bara att allt klättrande i rep på skolgymnastiken brukade leda till en oerhört skön känsla i de nedre regionerna
Citera
2011-05-30, 22:45
  #7
Medlem
Like-A-Bosss avatar
Jag hade två sjuka fantasier som båda förföljer mig fortfarande.

1. Drömde en gång om den snyggaste bruden jag kan föreställa mig. Var nog inte mer än 8 år och hon kan fortfarande komma tillbaka i drömmarna. Fattar inte vad jag fick allt ifrån. Hur som helst satt hon i min trappa och så vred hon sig så att man såg in i fittan (WHoooot??) och fittan var liksom inte ett vertikalt streck utan ett horisontellt HAHAHA

2. Ännu tidigare ålder brukade jag fantisera om asmånga brudar som ställde sig på rad och visade röven och sedan skulle jag inspektera rövarna. Om de var bajsiga och så. Renast och snyggast vann typ hahaha vafaaaaan?

Citera
2011-05-30, 22:52
  #8
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCoffey
Känslan av tidningspapper mot pojksnopp är inte en skön känsla men av någon anledning så fortsatte jag ändå med gnuggandet.



Själv hade jag skitskumma drömmar om att bonka på häxor när jag var liten. Wtf ungefär
Citera
2011-05-30, 23:26
  #9
Medlem
Jarans avatar
1. Jag var kanske runt 9-10 år eller nåt sånt nr jag kollade på porrfilm för första gången. då i slutet av filmen så var det något vitt som jag trodde var glidmedel.
Efter jag tittade närmare igen så såg jag att glidmedlet åkte ut ur snoppen, då fick jag reda på varifrån glidmedel kom ifrån.
Citera
2011-05-31, 00:54
  #10
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Ok. Jag har ingen lika utförlig berättelse men när a´jag var kanske i 10- årsåldern började jag upptäcka en brännande känsla i de nedre regionerna i vissa sammanhang. Jag upptäckte att det då kändes ganska behagligt att gnugga lite med handen på underlivet.

Jag hade läst om "onani" och skrattat åt det tillsammans med mina kompisar: "vad äcklligt". För att jag själv inte ville vara så äcklig (ta sig själv på fittan, hemska tider!) så gnuggade jag utanpå trosorna. Tillslut blev det så skönt så fingret råkade glida in i slidöppningen (fortfarande med trosorna på).

Jag fortsatte med denna trosonani ett bra tag och det resulterade i att tyget på trosorna töjdes ut på ett väldigt konstigt sätt. Det blev liksom små "snoppar" i grenen....
Hahaha, det där gjorde jag med Just det där att vara utanför trosorna.

Jag minns en gång när jag låg i min säng på natten onanerade (då hade jag aldrig fått orgasm) och kände att det bara började bli skönare och skönare men då jag förstod att jag kanske var på väg att få en orgasm vågade jag inte fortsätta, jag var rädd att jag skulle skrika av njutning som en tjej i en bok jag läst hade gjort. Och då skulle jag ju väcka min familj som skulle fattat vad jag hade haft för mig Hahah! Som om man skriker av njutning av onani, särskilt av ens första orgasm.

Sen när jag var runt 12 läste jag i KP att någon hade skrivit att det var skönt att spola vatten på snippan, så jag testade det själv. Först stod jag bara och spolade vatten på venusberget vilket kittlades, men en tid senare lade jag ihop två och två och insåg att det var spola vatten på klitoris som hon hade syftat på! Och herrejävlar. I duschen är jag kvar än idag...
Citera
2011-05-31, 01:03
  #11
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Sen när jag var runt 12 läste jag i KP att någon hade skrivit att det var skönt att spola vatten på snippan, så jag testade det själv. Först stod jag bara och spolade vatten på venusberget vilket kittlades, men en tid senare lade jag ihop två och två och insåg att det var spola vatten på klitoris som hon hade syftat på! Och herrejävlar. I duschen är jag kvar än idag...

Duschen ja! Jag var orsaken till att duschmunstycke av en osökt anledning inte gick skruva fast ordentligt längre och fick bytas ut...

Fick du också "snoppar" på dina trosor? För mig var det upptäckten av det (och rädslan för att bli avslöjad av mina konstigt utformade trosor i tvättkorgen) som gjorde att jag beslutade för att gå "hela vägen" och skippa trosan.
Citera
2011-05-31, 01:17
  #12
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Duschen ja! Jag var orsaken till att duschmunstycke av en osökt anledning inte gick skruva fast ordentligt längre och fick bytas ut...
Haha!

Här hemma byter någon av mina föräldrar ut duschmunstyckena någon gång ibland, när de börjar klegga igen och ha sig (inte av det jag gör med det dock, får jag poängtera!) och jag blir lika irriterad varje gång, haha! Man har ju för bövelen vant sig vid att hålla det på ett visst sätt, med en viss vinkel och allt, så måste man försöka bena ut hur man bäst håller i detta nya munstycke?

Sånt som kan förstöra hela morgonen, om man tänker sig en snabb orgasm innan skolan

Citat:
Fick du också "snoppar" på dina trosor? För mig var det upptäckten av det (och rädslan för att bli avslöjad av mina konstigt utformade trosor i tvättkorgen) som gjorde att jag beslutade för att gå "hela vägen" och skippa trosan.
Nä, jag brukade typ ha fingret rakt på själva öppningen men aldrig trycka in det, jag tror inte att jag fattat att man kunde det ens, så mina trosor blev aldrig deformerade Haha, vad rädd man var att ens föräldrar skulle upptäcka en! Okej, jag har ingen önskan om att uppmärksamma dom om det nu heller, men nu tar man det mer med en klackspark. Då var ju det fullkomlig katastrof så man likagärna kunde dö på direkten om föräldrarna märkte något
__________________
Senast redigerad av Ogden 2011-05-31 kl. 01:22. Anledning: glömde en bokstav :)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback